Betty87

Mælkehvidt udflåd!

7 indlæg i dette emne

Jeg har i de sidste tre dage oplevet øget udflåd (som i rigtig meget :blink ).. Det er helt mælkehvis og cremet i konsistensen - nogen der ved hvad det kan være tegn på?

(spurgt på en anden måde kan det være tegn på graviditet? :whistling )

Jeg ved jeg har haft ægløsning omkring d. 29-30 november - jeg får ægløsning ret så tidligt (omkring 8-9 dagen)

Jeg har forventet mens-dag d. 22 december (4+4)- men satser stærkt med først at teste d. 23 (4+5)..

Håber på der er nogle kloge hoveder, som kan svare :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke, hvor tidligt man får det, men selv begyndte jeg at få øget udflåd omkring 4+0 (jeg er gravid) Krydser fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg måtte skifte trusse indlæg flere gange dagligt pga meget-rigtig meget mærke hvid udflåd her i sidste måned. Nåede også at teste svagt positiv og gik 3-4 dage over tid inden det gik galt. Så er sikker på det er et godt tegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vel også være svamp? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, det er svamp. Svamp er mere hytteost-agtigt i konsistensen og vil givetvis kloe og braende - moegubehageligt <_<

Det kan sagtens vaere starten paa en graviditet. Det kan ogsaa vaere det udflaad, de fleste faar op til mens. Jeg brugte menstruationskop og der var egentlig paent meget maelkehvidt udflaad i dagen op til den mens, som aldrig kom. Ogsaa nu i min min graviditet - bare uden mens-kop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også overbevist om, at du ville kunne mærke det, hvis det var svamp. Det er tonse væmmeligt, og ja, som CamillaT siger, så ligner dét udflåd i den grad hytteost - adr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay.. Ved at det ikke er svamp..

Har aldrig oplevet at have SÅ meget udflåd - er begyndt med trusseindlæg, for eller bliver det simpelthen for ulækkert..

Jeg håber da det er gode tegn - men har bare desværre ikke nogen positiv fornemmelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER