shirley

Hvornår pakker i tasken?

6 indlæg i dette emne

Nu er det heldigvis snart januar og vores tur til at se vores guldklumper :)

Har i styr på hvad i vil pakke i tasken til hospitalet og hvornår har i planer om at pakke den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har skrevet en liste over ting jeg skal have med til sygehuset. Tror den bliver pakket ca d. 5-7 januar.. Så er der 3 uger til termin og jeg har afleveret min bachelor.

Derudover befinder vi os i en lige nu i en bøvlet situation, indtil sommer bor vi halvt i Esbjerg og halvt i Kbh. så skal faktisk have pakket en masse som så skal ligge fast i bilen.. Må hellere få lavet en liste over det også :) Ellers kommer jeg vidst til at mangle halvdelen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har på fornemmlsen jeg føder før tid, så jeg pakker nok min taske lige i starten af det nye år... Det ville være rigtig træls at stå og mangle noget... Så det er min plan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det bliver i starten af januar, jeg skal jo ikke have så meget med, så det skal jeg hurtigt få pakket ned :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ind og undersøges den 4. januar for at få afklaret om hvordan jeg skal føde. Sidste gang fik jeg akutt kejsersnit så derfor skal jeg til denne undersøgelse. Men efter det vil jeg nok begynde på at få pakket tasken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke pakket tasken endnu, men er begyndt at skrive en liste over de ting, som jeg skal have med. Jeg tror jeg begynder, at pakke tasken i starten af det nye år... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER