Anna1980

en meget træt mor

11 indlæg i dette emne

Hold op der er hårdt at være på familie besøg. Der var fødselsdag i familien i går så vi var samlet alle mand. Det var hårdt for tobias. Han har næsten sovet hele dagen når han ikke har grædt og ville være hos mig konstant. Jeg har ikke haft et øjeblik for mig selv, hvis jeg lagde ham fra mig når han sov, gik der maks 5 min så skreg han igen.

Nu er farmand hjemme og han ligger og smiler. Lidt træls. Håber nu bare at tobias vil sove i nat. Men jo hårdt at skulle gå på omgang og alle de lyde. Godt forstå han er hårdt ramt. Men det kender I vist alle sammen. Skulle bare lige have det ud, hvor træls en mandag det har været

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

øv bøv ja, det er træls når de bliver moar-babyer, men det høre vist med når de ikke er ældre!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tror jeg også det gør. Håber bare han vil sove i nat, han har sovet meget af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor jeg kender det! Med vores store dreng kunne det ødelægge hele natten for ham hvis han havde haft sådan en dag. Af den grund er vi meget mere forsigtige med vores lille datter. Vi tager slet ikke til så mange ting her i starten og hvis vi gør er det kun få timer.

Håber i får sovet i nat! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig også bange for jeg skal være vågen, fordi han er lysvågen nu hvor vi skal i seng :-( og jeg skal afsted med ham imorgen. Meget mod min vilje, men det kan ikke udskydes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender det så godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har bare en fantastisk dejlig dreng. Han har sovet hele natten næsten. Har lige spist godt og hviler sig nu. Så kan jeg få ordnet flasker og pakket de ting vi skal have med. Jeg elsker seriøst min Tobias. Og han virker glad i dag, ingen skrig og skrål fra morgenstunden kun pludre og grin. :-D :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor dejligt :-) ..

Min søn er sådan hver dag lige fire tiden .. øv øv .. håber snart han vender som lille Tobias :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at han er vendt igen :)

Jeg kender også godt det med en pylrer baby når vi har været ude. Jeg er begyndt at være ligeglad med hvad folk tænker og tager hjem hvis det bliver for meget eller tager hende til mig og går lidt væk fra alle menneskerne. Det er synd for hende at blive så ked og det er mig det går udover dagen efter og det gider jeg bare ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ret sikker på jeg vil gøre for eftertiden. Simpelthen bare gå i et andet lokale, fordi sådan en dag det er synd. I dag hvor vi har været over ved mormor er han som han plejer, men min mor er også mere stille og rolig end hele min svigerfamilie. De er generelt meget højlydte. Den der råber højst bliver hørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og babyboy, jeg håber inderlig det snart vender for jer. Det lyder så uuholdeligt. Sender alle de positive tanker og krammer jeg kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER