Linda77

Æbleskiver med gær

13 indlæg i dette emne

Syntes selv jeg bager de skønneste æbleskiver på kærnemælk og natron, men kastede mig i weekenden ud i at prøve en opskrift med gær - ingen succes. Er der nogle af jer som har en god opskrift, som er afprøvet?

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må jeg spørge hvorfor du gerne vil lave med gær ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede nogle med gaer, men har opskriften hjemme i Italien, saa det maa vente :)

Kan faktisk ikke huske, hvad det skulle til for, men de blev ret gode...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en god opskrift med gær. Ligger den op i løbet af idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvorfor du gerne vil lave med gær ?

Syntes de bliver flotte runde :D og så har jeg smagt nogle jeg syntes havde en god smag! - så for afvekslingens skyld!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en god opskrift med gær. Ligger den op i løbet af idag

Det vil jeg glæde mig til!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det fungerer bedst med natron og kan få dem mest runde... Dem med gær synes jeg let får en bismag af... ja gær :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det fungerer bedst med natron og kan få dem mest runde... Dem med gær synes jeg let får en bismag af... ja gær :rolleyes

Det gjorde dem jeg bagte også - de smagte virkeligt grimt af gær, men har smagt nogle der var rigtig skønne så tænkte at det måske bare er en opskrift, hvor der ikke er så meget gær i man skal bruge!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes de bliver flotte runde :D og så har jeg smagt nogle jeg syntes havde en god smag! - så for afvekslingens skyld!

Linda

Ja men skal da klart prøve forskellige opskrifter.. jeg har aldrig hørt om det med gær.. var simpelthen nysgerrig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøvede at bage æbleskiver første gang her i går.. Det var en opskrift med natron og de blev rigtigt flotte og runde... og gode :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke lige finde min opskrift, men leder efter den imorgen. Vi skal nemlig have aebleskover og gloegg herhjemme paa onsdag, saa den maa godt indfinde sig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER