Monika

Tegnene på graviditet forsvinder :-(

9 indlæg i dette emne

Godaften herinde! Jeg har et spørgsmål jeg håber nogle herinde ved noget om.

Jeg føler mig ikke gravid længere, og er meget meget nervøs! Jeg er 10+4, blev skannet ved 7+0, og alt så fint ud der.

Gennem de sidste måneder har jeg haft meget kvalme, været meget træt, haft uendeligt smertefulde bryster m.m.

Nu har jeg det godt igen, min mave er ikke i uorden længere, og mine bryster er ikke længere ømme, brystvorten er blevet lidt mindre igen, og de er ikke hævede mere.

Jeg har ret mange smerter som jeg jo går ud fra er ligamentsmerter, bortset fra at smerterne har ændret sig fra at være menstruations-smerte-agtige, til at være kraftige stik i siderne. Specielt når jeg har løftet tunge ting (ikke meget over de anbefalede 10kg), får jeg smerter.

Jeg er simpelthen så nervøs, specielt over at mine bryster ikke længere giver tegn på graviditet...

Nogle herinde der har oplevet dette eller noget tilsvarende, og ved hvad det kan betyde?

Håber og beder til at jeg bare er pylret, men frygter virkelig det værste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det sted hvor du er i din graviditet nu er det meget almindeligt at tegnene forsvinder.. Det kan jeg huske at de også gjorde her. Mener at det er fra 10 uge at HCG hormonet begynder at falde og din krops andre graviditetshormoner tager over.

Derfor stopper kvalmen også for mange deromkring.

er sikker på at din lille spire har det godt. Håber du kan slippe bekymringerne lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror heller ikke du skal være nervøs - men i stedet nyde at din krop er mere sig selv igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på nøjagtig samme måde. Jeg er i dag 10 + 2, og jeg føler mig slet ikke gravid, og det har jeg ikke gjort den sidste uges tid.

Jeg er ikke blevet scannet, og skal først til NF scanning d. 16 december. Der er virkelig lææænge til.

Prøver at sige til mig selv at det er helt normalt, som de andre også henviser til, men det er svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det så nøjagtig samme måde da jeg nåede uge 9-10... Det er helt normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar, nu er jeg meget roligere :tak

Jeg skal til NF d. 19, og er bare begyndt at bekymre mig alt for meget! -det må jeg holde op med!

Vidunderligt at der er søde folk her der vil dele af deres viden og erfaringer. Skønt at vide at der er andre der har eller har haft det på samme måde :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mine tegn på gaviditet forsvndt helt i uge 11 det var var først da jeg begynde at mærke den lille sparke omkring uge 19 at jeg igen kunne mærke graviditeten ud over at jeg selvfølgelig begynde at blive lidt tyk :rolleyes men jeg havde også nogle smærter som føltes som ennorme niv jeg fik afvide af lægen at det nok var min livmoder som udvider sig det kan godt føles sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at hoere, at man ikke er den eneste. Jeg har ogsaa ret faa af symptomerne tilbag. Ikke at jeg har haft mange, men sporadisk madlede og traethed, hvis jeg bevaeger mig meget rundt... Saa vokser maven og min brystkasse udvider sig, saa jeg ikke kan passe mine BH'er, men det er nu meget velkomment :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 11+2 i dag og de fleste tegn for min graviditet begyndte at forsvinde lige så stille omkring uge 10. Hvad jeg kan læse i nogle af graviditetsbøgerne, så er det meget normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER