Anna1980

bære sele.

7 indlæg i dette emne

Hvor lang tid kan man bruge sådan en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer an paa hvilken baeresele... Er det en bestemt en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er fordi jeg har lånt en af min svigerinde. En fra bilka, men jeg synes ikke tobias sidder ret godt i den. Men samtidig gider jeg ikke købe en ny hvis jeg ikke kan bruge den mere end et par få måneder mere. Han blev nemlig målt og vejet i går, og han vejer 6100 g nu og måler 64 cm så hans lår er næsten for tykke til den bære sele. Hvad er et godt mærke og hvad skal jeg holde mig fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en koalastrækvikle og den kan bruges så længe din ryg kan holde til at bære dit barn - mener det anbefalede er 10 kg. Og da de jo ikke tager på lige så hurtigt som de første måneder vil jeg mene det er pengene værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer kraftigt at købe en babybjørn comfort carrier. Der kan de veje op til 14 kg i. Læste også om en der hed vist beco gemini der kunne klare op til 20 kg, men fandt ikke ud af hvad den kostede. Nogen af jer der kender de to seler? Er ikke så vild med det vikle, ser usikkert ud i mine øjne, selvom jeg godt ved de ikke er det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har laest at man ikke anbefaler babybjoern til baby, fordi stykket mellem benene er for smalt, saa benene haenger lige ned. De skal bare vaere som et M, hvilket er babys naturlige benstilling og skaber den bedste udvikling. Den er ogsaa ergonomisk set svaert for foraeldrene, naar baby bliver tungere, fordi al vaegtbelastning ligger paa skuldrene og ikke er bedre fordelt paa ryggen.

Jeg har laest fra nyfoedt(alt efter baereselen!) og op til 3 aar. Vi vil nok have os en Beco Butterfly II eller en Manduca, som begge kan findes paa f.eks. tyske sider til 99-140 euro(x7,5, saa er der kroner). Begge er ergonomisk gode til baade foraeldre, nyfoedte og stoerre babyer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg synes også godt om den beco butterfly 2, den fandt jeg også om på nettet, den kan jo klare op til 20 kg, hvis det skulle være, men jeg fandt ikke ud af hvor jeg kunne købe den henne i Danmark...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER