A.K.

Jeg er så nervøs nu

28 indlæg i dette emne

Jeg sidder her og er rigtig nervøs nu. Siden maj måned har jeg været på kostomlægning for at kunne komme i behandling. Så startede jeg i lang behandling den 3/11, er blevet scannet et par gange undervejs og i går aftes tog jeg den ægmodnende sprøjte - den sidste sprøjte.

I morgen er så dagen, hvor de tager æg ud, og ja jeg er nervøs. Tænk hvis det gør ondt, tænk hvis æggene ikke er blevet til noget (vil sige der var 7 æg ved sidste scanning), tænk hvis min mand ikke kan levere varen.. Der er så mange spørgsmål lige nu, og jeg er så følelsesladet det gør helt ondt.

Hele vejen igennem forløbet har jeg tænkt positive tanker - hvad pokker kan gå galt når det er en fertilitetsklinik, der sørger for det hele?? - men nu er jeg sgu helt ærligt bange. Bange for der ikke er sædceller (min mand fik klippet strengen for 13 år siden, lige et par år før jeg kom ind i billedet), bange for æggene ikke er gode nok, bange for de ikke sætter sig fast, ja bange for ALT der kan gå galt.

Jeg er 38 år gammel og det er ved at være sidste chance for en drøm, jeg har haft i 16 år.

Lige nu er jeg frustreret over min panik, for selvfølgelig skal det nok gå.

Har vist en nedturs dag i dag :boo

Anne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil sende dig tusinde af knus og positive tanker....

Kender følelserne alt for godt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender intet til behandlingsverden, men vil sende dig et kæmpe kram og en masse postive tanker :kram2 Håber dagen i morgen bliver positiv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lige så tydeligt huske, at jeg havde det på præcis samme måde som dig i sin tid... Det er helt normalt, man har det sådan :)

Hvor er du i behandling henne ??

Jeg krydser ALT jeg kan og selvfølgelig skal det nok gå :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i behandling på fertilitetsklinikken i Skive. Har hørt så meget positivt om dem og regner selvfølgelig med alt går vel, men alligevel sidder jeg og er tudefjæs lige nu... Garanteret uden grund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og selvfølgelig tak for jeres søde ord..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig :)

Det er okay og være tudefjæs..

Knus herfra og de bedste tanker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er aldrig nemt og lige gyldigt hvor meget man prøver at slappe af kommer tankerne altid listende. Håber det bedste og krydser alt hvad der kan krydses. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi hjemme igen, og det gik langt bedre end forventet. Jeg blev dopet så meget jeg var ved at falde i søvn. Kunne næsten ikke mærke noget som helst grundet smertestillende, men jeg skal love for jeg kan mærke noget nu :o Nå det går snart over igen regner jeg med.

Desværre gik det ikke helt så godt for manden, da han ikke var bedøvet ordentligt i den ene side, så det gjorde rigtig ondt på ham, da de trak sæd ud. Havde forfærdelig ondt af ham.

MEN alt i alt en okay dag. Der var 4 æg og okay med sædceller, og i morgen skal vi ringe og høre, hvor mange der har delt sig. Krydser fingre for minimum 2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt for dig.

Du får også lige et kram med på vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at I får en rigtig opdatering i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Håber på en god opdatering i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i bare søde :D

Har sovet en stor del af eftermiddagen, og vil SÅ gerne det snart var i morgen så jeg kan få svar på, hvor mange æg der er delt.

Krydser for alle 4 er delt, så de 2 kan fryses ned. Manden har ikke lyst til at gå gennem denne behandling igen, hvilket jeg godt kan forstå, så derfor håber jeg endnu mere det lykkes første gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på det bedste for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg svar. 1 æg er ikke blevet til noget. 2 æg ved de ikke med og 1 er befrugtet. Skal ringe til dem igen i morgen tidligt, for at høre med de 2 sidste æg, og ellers er planen jeg skal ha' lagt det ene op i morgen.

ARGH jeg kan bare ikke med det her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke.

Jeg krydser fingre for at de 2 æg er befrugtet og kan fryses og / eller at det lykkedes med det ene æg. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag fået lagt et æg op. De 2 andre æg blev desværre ikke til noget, men det ene æg er der godt gang i. Det har allerede delt sig flere gange, så de var meget optimistiske på sygehuset.

Nu er der kun den trælse ventetid tilbage.. :blink Jeg kan få taget en blodprøve allerede mandag den 12. så jeg står klar fra morgenen af og siger "STIK for pokker" :yay (og så har jeg aftalt med ægget, at det har af at sætte sig på plads og blive en fin lille rosin )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad der kan krydses og sender gode tanker til den alt alt for lange ventetid. :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thaaanx... Har virkelig også brug for det. Og så lige et :goodluck til mig selv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser også fingre for dig :goodluck :goodluck :goodluck

Min mand og jeg har været igennem samme tur for knap et år siden...også i Skive. Vi fik taget æg og sæd ud den 8. december 2010, og jeg fik lagt et æg op igen 11. december 2010 (min mand havde 30-års fødselsdag den dag). Jeg blev gravid ved første forsøg :loveshower . De er rigtig dygtige og søde i Skive!

Rigtig meget held og lykke til dig, og at det går lige så godt for jer, som det gjorde for os!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Hilde. Det er absolut sådanne opdateringer jeg har brug for. Jeg er dog meget positiv i dag, og eftersom jeg har lavet aftale med prutten om at blive hængende, så er det da DET der sker.

Ja de er kanon søde i Skive, og mit indtryk er også, at de hører til blandt de bedste i landet (et eller andet jeg har læst mig frem til).

Det er nu alligevel lidt underligt at sidde her og tænke, at jeg muligvis er gravid :rolleyes Jeg håber det sgu af hele mit hjerte, for så slipper min mand for at gå gennem den tur en gang til. Det var hårdt ved ham og gjorde ondt på mig at se det.. Fik så dårlig samvittighed over jeg ønsker mig en baby..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak Hilde. Det er absolut sådanne opdateringer jeg har brug for. Jeg er dog meget positiv i dag, og eftersom jeg har lavet aftale med prutten om at blive hængende, så er det da DET der sker.

Ja de er kanon søde i Skive, og mit indtryk er også, at de hører til blandt de bedste i landet (et eller andet jeg har læst mig frem til).

Det er nu alligevel lidt underligt at sidde her og tænke, at jeg muligvis er gravid :rolleyes Jeg håber det sgu af hele mit hjerte, for så slipper min mand for at gå gennem den tur en gang til. Det var hårdt ved ham og gjorde ondt på mig at se det.. Fik så dårlig samvittighed over jeg ønsker mig en baby..

I ønsker jer vel begge en baby?

Jeg håber og tror, at spiren er i fuld sving med at bygge hule til de næste 9 måneder i din mave :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi ønsker os begge en baby, men ønsket har nok været meget større fra min side. Han glæder sig da til at blive far, og har sagt jeg skal holde mig i ro - ellers kommer han efter mig :whistling

Jeg kunne jo heller ikke få ham med til det, hvis han ikke selv er indforstået med det (og ønsker sig det) da han jo skulle have fjernet sæd med kanyle. Det eneste krav han stillede var at han skulle være far, og det skulle ikke være donorsæd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for en positiv blodprøve d. 12. dec :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej AK...

jeg har først lige set din tråd, og tænkte at den blir jeg simpelthen nødt til at svare på.

Min mand og jeg har prøvet at få børn i 2 år og 4 måneder, det er selvfølgelig ingenting i forhold til 16 år... det er godt nok længe.

Men vi har haft nogle trælse oplevelser i bagagen. Vi har gået i Skive i 1 år og været igennem 3 mislykkede insemineringer, derefter en graviditet på naturlig vis - hvorefter jeg så mistede i uge 8...(17. juli)

Vi besluttede at gå i gang med reagensglasbehandling i oktober og fik taget den endelige blodprøve i tirsdags - med et positivt svar til følge...

De er simpethen så dygtige i Skive, selvom vi bor ved Skjern, så fik vi anbefalet Skive af vores egen læge. Jeg har en kollega som også går i skive - også i gang med reagensglasbehandling.

Hele det år her vi har været deroppe, har vi fået den bedste behandling og hold da op de har styr på tingene.

Det er det helt rigtige sted du/I er kommet til...

Jeg håber virkelig at ægget sætter sig godt og grundigt fast og blir der! :bd

Og hvis du har nogle spørgsmål undervejs, eller smerter du undrer dig over, så skriv endelig... jeg har jo lige været igennem det samme, så det står klar i erindringen... :)

Og for alt i verden så lad være med at tage en g-test selv - jeg var tæt på det flere gange, men modstod heldigvis... det kan give et falsk resultat - men det ved du sikkert...

Okay lang smøre...jeg vil krydse fingre for dig indtil den 12 dec - og specielt den 12. dec...der sender jeg nok også lige en bøn til Gud samtidig

Kram Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER