Ezri

"Morvenlige" hårprodukter

14 indlæg i dette emne

Jeg har I lang tid brugt Neutral, men jeg synes bare ikke det er så godt for mit hår. Jeg kan faktisk godt lide at bruge lækre produkter både når jeg plejer og når jeg styler mit hår. Men alt det jeg kan finde i supermarkederne er der helt vildt meget snask i, som jeg ikke vil putte i min krop. Og jeg har meget svært ved at overskue, hvad markedet ellers kan byde på. Så hvad bruger I?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger de stribede fra Matas - de har fjernet parabener fra alle deres produkter og de har både shampoo, balsam, hårkure og en hel serie med diverse stylingprodukter og de virker fint OG er til at betale ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

änglemark har også parabene- og parfume-, samt farvefrie produkter til hår og hud, det kan jeg klart anbefale og de har endda en god pris. Jeg er særlig glad for hårlakken, som jeg synes er rigtig god

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige i dag købt en shampoo og balsam hos en ny frisør, og de er begge uden parabener, thalater og andet snask. Jeg har jo af gode grunde ikke den store erfaring med dem endnu, men mit hår virker so far lækkert blødt. De hedder Bamboo Shine og er af mærket Alterna.

Jeg skal vende tilbage med yderligere erfaring om nogle dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger Balance Me shampoo og balsam, som er fri for alt det slemme. Ikke oeko, men uden skidt! Saa bruger jeg godt nok en haarolie, som jeg ikke ved en pind om, men da den kommer kun i spidserne, saa er jeg ok med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de gode fif :)

Det tror jeg lige jeg vil kigge lidt nærmere på... Mit hår bliver heeeeelt vildt elektrisk her til vinter, og jeg tror det er fordi de mangler fugt. Kender I nogle gode fugtgivende hårprodukter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger som sagt en haarolie. Min er fra Davines, men voldbrugte faktisk min mors, da jeg var hjemme :badgirl Den er helt ny paa markedet og fra l'oreal. Skulle ikke vaere saa dyr igen. Saa har jeg en prof-haartoerrer med ion-bla-bla(whatever.. noget med ioner) og en keramisk boerste til foentoerring. Saa har jeg en gammeldags haarboerste til at boerste det igennem med.

Mit haar er tyndt, skandinavisk og lyst. Flyvsk, hvis ikke det plejes rigtigt. Jeg havde som barn helt langt haar - med pandehaar fra toppen af hovedet ;) Saa havde jeg i maaaange aar kort haar eller page <_< Nu hvor jeg har faaet det langt igen, er jeg begyndt at gaa helt vildt op i at have gode produkter til mit lange, lyse haar :rolleyes Har ogsaa baade keramisk glattejern og kroellejern og en spray til "foer-varme" fra Avene, saa det ikke bliver skadet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, vil ogsaa lige anbefale (voldsomt meget, faktisk) Portion 9 fra Sebastian. Den maa jeg bare have igen, for den kan lidt af hvert. Det er baade en leave-in conditioner og et stylingprodukt i et. Det kan bruges i baade hvaadt og toert haar og dufter dejligt :biglove

Det er ikke noedvendigvis mor-venligt, men jeg er ikke 100 % hys, naar det kommer til min skoenhedsrutine og det kommer jo i spidserne. Det skal virke og saa undgaar jeg skodkemi i de produkter, som skal sidde paa mig i lang tid. Og selvfoelgelig i saeber og shampooer. Saa vasker jeg forresten kun haar hver anden dag... :goodluck

Hilsen er haarfreak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger enten remas linje uden parfume eller anglamark :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger som sagt en haarolie. Min er fra Davines, men voldbrugte faktisk min mors, da jeg var hjemme :badgirl Den er helt ny paa markedet og fra l'oreal. Skulle ikke vaere saa dyr igen. Saa har jeg en prof-haartoerrer med ion-bla-bla(whatever.. noget med ioner) og en keramisk boerste til foentoerring. Saa har jeg en gammeldags haarboerste til at boerste det igennem med.

Mit haar er tyndt, skandinavisk og lyst. Flyvsk, hvis ikke det plejes rigtigt. Jeg havde som barn helt langt haar - med pandehaar fra toppen af hovedet ;) Saa havde jeg i maaaange aar kort haar eller page <_< Nu hvor jeg har faaet det langt igen, er jeg begyndt at gaa helt vildt op i at have gode produkter til mit lange, lyse haar :rolleyes Har ogsaa baade keramisk glattejern og kroellejern og en spray til "foer-varme" fra Avene, saa det ikke bliver skadet.

Hmm... Hvad er hårolie? Det har jeg aldrig hørt om før... Og hvad gør det godt for?unsure.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Hvad er hårolie? Det har jeg aldrig hørt om før... Og hvad gør det godt for?unsure.gif

Det er vist noget nyt gammelt noget, forstaaet saadan at man engang brugte haarolie og nu laver alle maerker vist en haarolie... Det er olie, som plejer haaret og goer det medgoerligt. Saa faar det ogsaa lidt shine, men jeg putter det ikke ind til hovedbunden, men i laengderne. De maa jo ikke tynge i hvert fald og det goer de to ikke, som jeg har proevet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige i dag købt en shampoo og balsam hos en ny frisør, og de er begge uden parabener, thalater og andet snask. Jeg har jo af gode grunde ikke den store erfaring med dem endnu, men mit hår virker so far lækkert blødt. De hedder Bamboo Shine og er af mærket Alterna.

Jeg skal vende tilbage med yderligere erfaring om nogle dage :)

Nu har jeg brugt produkterne i næsten en måned, og jeg er meget tilfreds. Jeg har aldrig været fan af balsam, da jeg synes, at det gjorde mit hår tungt og fedtet, men samtidig har jeg om vinteren haft brug for det, for at forhindre statisk hår. Den balsam her gør håret lækkert blødt og nemt at rede ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, vil ogsaa lige anbefale (voldsomt meget, faktisk) Portion 9 fra Sebastian. Den maa jeg bare have igen, for den kan lidt af hvert. Det er baade en leave-in conditioner og et stylingprodukt i et. Det kan bruges i baade hvaadt og toert haar og dufter dejligt :biglove

Det er ikke noedvendigvis mor-venligt, men jeg er ikke 100 % hys, naar det kommer til min skoenhedsrutine og det kommer jo i spidserne. Det skal virke og saa undgaar jeg skodkemi i de produkter, som skal sidde paa mig i lang tid. Og selvfoelgelig i saeber og shampooer. Saa vasker jeg forresten kun haar hver anden dag... :goodluck

Hilsen er haarfreak!

Den kunne jeg simpelthen heller ikke undvære. den er guld værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kunne jeg simpelthen heller ikke undvære. den er guld værd :)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER