shirley

Hvor uheldig kan man være

12 indlæg i dette emne

Mit digital kamera er gået i stykker.... Aaaarrrgghh...

Hvor dårlig timet er det lige.. Tæt på jul og fødsel er det absolut det værst tænkelige tidspunkt..

Jeg har fået bestilt et nyt men det var en udgift jeg godt kunne ha undværret lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor træls... Ja det er sku en træls tid at det går i stykker på.. Og som du siger en rigtig træls udgift at få oven i det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv hvor surt... Så er der et oplagt julegave ønske. Vi invisterede i et nyt kamera for nogle måneder siden, så tror vi ender med at få jordens mest fotograferede baby ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv hvor surt... Så er der et oplagt julegave ønske. Vi invisterede i et nyt kamera for nogle måneder siden, så tror vi ender med at få jordens mest fotograferede baby ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så surt!!! Mit gik også i stykker i sidste graviditet, men så var min mand så snu, at samle sammen med familien, så jeg fik det lækreste spejlrefleks kamera i fødselsdagsgave og vi kunne tage en masse lækre billeder af vores guldklump :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et digital spejlrefleks kamera men synes bare ikke man kan klare sig uden et lille digital kamera.. Jeg aner ikke hvordan man bruger det spejlrefleks kamera.. Det er mandens opgave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej kan du så komme igang ;) Spejlrefleks tager bare de bedste billedet. Ej vi har faktisk også et lille ved siden af, men bruger det næsten aldrig.. Og synes ikke at det er en synd at bruge auto indstillingen på spejlrefleks hvis det gør at man får det brugt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man kan tage super billeder men det er ikke sådan et kamera man lige tager i lommen.. :) Så hvis jeg kun havde det så tror jeg ikke jeg ville få taget lige så mange hverdagsbilleder.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så har i fundet en løsning på jeres problem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så surt!!! Mit gik også i stykker i sidste graviditet, men så var min mand så snu, at samle sammen med familien, så jeg fik det lækreste spejlrefleks kamera i fødselsdagsgave og vi kunne tage en masse lækre billeder af vores guldklump :)

Det gjorde min mand også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva så har i fundet en løsning på jeres problem?

Vi købte et canon digital kamera så nu er jeg glad:-) Og så har jeg bestilt et nyt objektiv til mandens spejlrefleks som han får i julegave så han også kan tage nogle lækre billeder med det:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da helt perfekt.. Så kan den lille bare komme an :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER