Barbamama

Fristet finalen

14 indlæg i dette emne

Er det kun mig der ser det? :)

Og hvis ikke, hvem håber I så vinder? Jeg tror faktisk at jeg hepper på Joachim, men er lidt usikker... Synes bare det lyder creepy det der med smerte :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser det også.

Jeg ved ikke hvem jeg håber vinder, men enten Joakim eller Sogol. Ser helst ikke Irina vinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld mig, men var det ikke en lidt fesen afslutning? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo, den var tam den afslutning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men meget sødt af Joachim at give Nellie så mange penge til nye bryster. Han var da lidt gavmild :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men meget sødt af Joachim at give Nellie så mange penge til nye bryster. Han var da lidt gavmild :)

Enig :) Og jeg er tilfreds med at Joachim vandt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var ikke meget spænding der.. Min absolutte favorit var nu Kasper.. Men havde regnet ud at det var Joachim der vandt, for læste om at han flyttede til USA for at forfølge sine drømme om at blive ejendomsmægler derovre.. Så det kræver vel lidt "startkapital" whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok fik ikke set det men personligt var jeg ikke pjattet med Joakim

Men godt gået af ham :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes ikke, det var den rette som vandt. Jeg har hele tiden været ved at brække mig over Joakim og hans væremåde.

Sogol var for mig den rette vinder af de tre tilbageværende, da hun har været med fra dag et og har sagt nej til mange ting, som har kostet hende tårer.

Joakim er en selvfed knægt, som kun vil høre sig selv tale og ikke andre, men fint han valgte at give penge til Nelly's nye bryster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes ikke, det var den rette som vandt. Jeg har hele tiden været ved at brække mig over Joakim og hans væremåde.

Sogol var for mig den rette vinder af de tre tilbageværende, da hun har været med fra dag et og har sagt nej til mange ting, som har kostet hende tårer.

Joakim er en selvfed knægt, som kun vil høre sig selv tale og ikke andre, men fint han valgte at give penge til Nelly's nye bryster.

[/quote

En dreng som ham giver kun hvis han selv får noget tilbage :-) han regner vel med at få førsteret til at gramse. Havde de ikke hmmm knaldet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt man lige kan blive opdateret herinde, når man selv glemte at se det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld mig, men var det ikke en lidt fesen afslutning? :rolleyes

Var noget skuffet over den afslutning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld mig, men var det ikke en lidt fesen afslutning? :rolleyes

Jo MEGET..... var helt vildt skuffet..... Alle kunne da se at det bare var akupunkturnåle de skulle bruge, og det gør jo slet ikke så ondt at det gør noget..... Og hele set-uppet virkede bare lavbudget.....

Og så det med at der var få sek imellem, og det var så "shaky" hvem der havde vundet...... Det synes jeg ærlig tat var unfair overfor Sogol.... De kunne godt have lavet en konkurrence hvor de tog tid på det én efter én, så man fik et præcist resultat, eller i det mindste have gjort plads ved de der brikse så de kunne være der ordentligt allesammen.....

Det virkede ret amatøragtigt efter min mening :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo MEGET..... var helt vildt skuffet..... Alle kunne da se at det bare var akupunkturnåle de skulle bruge, og det gør jo slet ikke så ondt at det gør noget..... Og hele set-uppet virkede bare lavbudget.....

Og så det med at der var få sek imellem, og det var så "shaky" hvem der havde vundet...... Det synes jeg ærlig tat var unfair overfor Sogol.... De kunne godt have lavet en konkurrence hvor de tog tid på det én efter én, så man fik et præcist resultat, eller i det mindste have gjort plads ved de der brikse så de kunne være der ordentligt allesammen.....

Det virkede ret amatøragtigt efter min mening :rolleyes

Lige præcis!

Og det med at de skulle påføre deres tro støtte en "ekstrem smerte"... Altså... Hvis Joachim og Sogol VIRKELIG troede på, at det var så ekstremt... Ville man så ikke først have spurgt dem, om de overhovedet ville være med til det? :rolleyes

Jeg troede/håbede faktisk at det var noget med at de skulle give dem en saltvandsindsprøjtning (a la Irene) og de så fik at vide, at det var et harmløst men smertefuldt stof eller sådan noget... Ej, ved ikke om det ville være etisk iorden... Men det her var i hvert fald utroværdigt! Finalisterne må da have vidst at det trods alt var begrænset, hvor ondt, det kunne have gjort.

+ Helt enig i at det var en alt for shaky bedømmelse. Jeg synes det havde været bedre med en afstemning til sidst ELLER fristelser indtil én af dem sagde stop eller sådan noget... At det pludselig bliver sådan lidt hurtighed/lidt "hvor langt vil du gå" (og så alligevel ikke, da der jo ikke bliver taget stilling om om de vil - det bliver taget for givet), det holdt bare ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER