LOG

Kronprinsesse Mary's babytæppe

6 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer, der ligger inde med en strikkeopskrift på det tæppe, som Mary har haft begge børn svøbt i, da de er blevet vist frem?

Jeg vil så gerne have sådan et tæppe, når jeg engang bliver gravid. (skal ha' taget blodprøve på fredag!)

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du har et billede af tæppet, så kan jeg lige se om det er det min mor strikker. Det tror jeg nemlig det er.

www.babybusiness.dk/strik-selv-kronprinsesse-mary-babysvoeb.html - Her ligger der nogle opskrifter på svøb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IIhhh kan selvfølgelig ikke finde et ordenligt billede af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der findes to udgaver af Mary´s svøb da der er et fra da Prins Christian blev født og et fra da Prinsesse Isabella blev født...

Det eneste jeg lige kunne finde er den her, men jeg ved at jeg har den anden liggende et eller andet sted, så leder lige videre.

Royalt svøb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der findes to udgaver af Mary´s svøb da der er et fra da Prins Christian blev født og et fra da Prinsesse Isabella blev født...

Det eneste jeg lige kunne finde er den her, men jeg ved at jeg har den anden liggende et eller andet sted, så leder lige videre.

Royalt svøb

Hvad er forskellen på de to svøb??

Jeg har også fundet en "pakkeløsning". Man kan købe garn og opskrift på Ude og Hjemme shoppen. Det koster 420 kr.

Så mangler jeg bare at være gravid, så jeg kan sætte svigermor igang med at strikke... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER