Nitzen1987

Det lyder til at vi er sluppet billigt i vores TG

28 indlæg i dette emne

Kan læse mig til at en del i Juli-TG har det virkelig dårligt, men det synes jeg da ikke har været så udtalt et problem i vores TG? eller???? Hvordan har I det? Mine symptomer er pist væk.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er virkelig heller ikke det vilde, jeg maerker til de lede graviditetssymptomer... havde lige kvalme nu her ved syv-tiden, men det var ligesaa meget fordi jeg manglede min "kl. 17 knaekbroed" i min mave! Ellers lidt kvalme, naar jeg skal i seng, men det sover jeg jo fra. Saa har jeg nogle traethedsdage indimellem, men ellers generelt mere energi igen. Og lidt oemme dutter og et behov for den italienske variation af HUSK :D

Det er jo bare skoent, hvis det fortsaetter i det symptom-lette spor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er virkelig heller ikke det vilde, jeg maerker til de lede graviditetssymptomer... havde lige kvalme nu her, men det var ligesaa meget fordi jeg manglede kl. 17 knaekbroed i min mave! Ellers lidt kvalme, naar jeg skal i seng, men det sover jeg jo fra. Saa har jeg nogle traethedsdage indimellem, men ellers generelt mere energi igen. Og lidt oemme dutter og et behov for den italienske variation af HUSK :D

Det er jo bare skoent, hvis det fortsaetter i det symptom-lette spor :)

Ja lad os håbe at vi går fri af bækkenløsninger, graviditetssukkersyge mv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lad os håbe at vi går fri af bækkenløsninger, graviditetssukkersyge mv.

Ha ha, don't get started ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at jeg har haft det nogenlunde.... Lige bortset fra at jeg kun har kastet op 1 gang. Jeg har haft en del kvalme, men jeg synes ikke at de er så slemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer er også stort set væk....

Der er lidt aftenkvalme indimellem, men ikke det vilde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes nu ikke jeg er gået helt fri her. Jeg har haft kvalme i næsten 14 dage i træk. Nu har jeg så lige haft 2 dage uden, desværre er den så kommet tilbage her til aften :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med jeres ligamentsmerter? Synes ikke rigtig at jeg har mærket noget siden uge 8 :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er dumme. *Rækker tunge og løber væk*

:blabla :blabla

:prik :prik :prik

Hilsen en anonym med kvalme, fra juli TG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har som før sagt ingen gener bortset fra ømme bryster og små niv fra underlivet, men begge dele er på ingen måde slemme og jeg både undrer mig og priser mig lykkelig :-)

Det dumme er, at jeg ikke kan mærke at jeg er gravid, og det gode er, at min hverdag kan fortsætte uændret :-)

/Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine ligament kommer og gaar... det er bare lidt niv, men her den anden aften var der en ordentlig en i venstre side, som fortsatte i lang tid.

Jeg tror altsaa ogsaa at vi i juni generelt er heldige indtil videre... Stakkels juli TG'ere :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har som før sagt ingen gener bortset fra ømme bryster og små niv fra underlivet, men begge dele er på ingen måde slemme og jeg både undrer mig og priser mig lykkelig :-)

Det dumme er, at jeg ikke kan mærke at jeg er gravid, og det gode er, at min hverdag kan fortsætte uændret :-)

/Sarah

Ja, det er lidt dumt... men til gengaeld rart. Hvis ikke det var for den traethed. Har dog min lille bule, som vidner om at der sker lidt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ekstreme kvalme forsvandt omkring uge 8 og ligaments smerter forsvandt omkring uge 9 hvor også den cyste jeg havde faldt sammen så jeg nyder det.. men nogen gange ville jeg næsten ønske jeg havde kvalme så man kan mærke man er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke haft den store kvalme, og mine bryster føles ikke længere som om de er blevet skoldet. Mine ligament smerter kommer og går, men synes ikke at de er så slemme mere som små niv.

Så jeg kan kun tilslutte mig dem, som ikke synes at det har været vildt slemt.

Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så sige at jeg allerede har begyndende bækkenløsning.. sidst kom det først i uge 28 så nu har jeg fået en henvisning til fys.. så må vi håbe det kan hjælpe og forebygge fra nu af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har døjet med kvalme, men det har været til at holde ud.

Nu er den dog stort set væk - har den vist været en uges tid nu.

Ligamentssmerter har jeg ikke haft så mange af..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ingen problemer. Kun med min lænd og ryg. Det er så blevet så slemt at jeg har fået en tid hos lægen og håber på en henvisning til en fys.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har haft kvalme hele dagen og natten med, de sidste 1½ måned.. Jeg er ved at være riiiiiigtig træt at det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil så sige at jeg allerede har begyndende bækkenløsning.. sidst kom det først i uge 28 så nu har jeg fået en henvisning til fys.. så må vi håbe det kan hjælpe og forebygge fra nu af.

Oev :kram

Jeg har ondt lige over den ene balle, naar jeg f.eks. rejser mig - er det baekkenloesningstegn? Jeg haaber det godt nok ikke, men tager nu troligt til pilates alligevel!

jeg har haft kvalme hele dagen og natten med, de sidste 1½ måned.. Jeg er ved at være riiiiiigtig træt at det!

Traels! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ingen problemer. Kun med min lænd og ryg. Det er så blevet så slemt at jeg har fået en tid hos lægen og håber på en henvisning til en fys.

Jeg kommer lige fra lægen som gav mig henvisning til fys. Jubii :-) det håber jeg bare hjælper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har herre ømme bryster, og har jeg haft i lang tid, kvalme nu i 3 uger med opkast i morges....

Jeg GLÆDER MIG til 2. trimester <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer lige fra lægen som gav mig henvisning til fys. Jubii :-) det håber jeg bare hjælper.

Ja det håber jeg da også for det vil da være træls, at skulle gå sådan de næste 6-7 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det håber jeg da også for det vil da være træls, at skulle gå sådan de næste 6-7 måneder

Det kan jeg simpelthen ikke, jeg var på aftentur i går og jeg gik rundt som en gammel kone.

Så det skal bare hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg simpelthen ikke, jeg var på aftentur i går og jeg gik rundt som en gammel kone.

Så det skal bare hjælpe.

:blink Det lyder ikke godt.... jeg maa vist have fat i jordemoderen den 12. dec, hvis mit balleav fortsaetter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink Det lyder ikke godt.... jeg maa vist have fat i jordemoderen den 12. dec, hvis mit balleav fortsaetter!

Go ide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER