Nitzen1987

Dumme drømme

4 indlæg i dette emne

Jeg er for tiden plaget af dumme drømme, når jeg sover :( Drømmer at der ikke er liv i spiren, når vi kommer til NF :boo Har ingen symptomer overhovedet på, at jeg er gravid.... Har aldrig døjet med kvalme... har ikke mærket ligamentsmerter de sidste 3-4 uger - er evig træt, men tror lige så meget at det skyldes årstiden som graviditeten...

Min fornuft siger mig, at alt er som det skal være - at der selvfølgelig er liv i spiren, men tvivlen er der bare hele tiden...

Er glad for at min NF er om 3 dage, så jeg kan få vished om at alt er som det skal være - at der er liv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender godt følelsen... Skal selv til Nf torsdag hvor jeg er 13+2 og jeg er os mega nervøs for at der liv selvom jeg så liv her den 7 for snart 14 dage siden hvor jeg købte mig til en tryghedsscanning..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det ligesom dig inden jeg skulle til scanning.. Kunne tude.. Meen, alt var så perfekt som det kunne være og det er jeg også sikker på det er ved dig icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun sige, jeg følger trop. Jeg er så nervøs. Og jeg har stadig 9 dage til nf scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER