Nitzen1987

HUSK i pilleform

15 indlæg i dette emne

Jeg har købt HUSK i pilleform, da jeg absolut ikke kan døje pulveret <_< Men hvor mang skal man lige tage? Jeg forstår det som, at man skal tage 8 piller om dagen, men kan det virkelig passe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neeeeeeeeeeej, er de i pilleform. Argh <_< . Jeg hader det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener det er rigtigt nok at man skal tage sindsyg mange kapsler (og det blir meget dyrt)

De fleste læger siger dog at kapslerne ikke er så gode som pulveret. fordi de tager for lang tid om at blive opløst.

Hvordan tager i husk? for jeg kan heller ikke drikke det. men komme det ovenpå rugbrød med nutella så smager man det slet ikke ;-)Eller ovenpå youghurt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener det er rigtigt nok at man skal tage sindsyg mange kapsler (og det blir meget dyrt)

De fleste læger siger dog at kapslerne ikke er så gode som pulveret. fordi de tager for lang tid om at blive opløst.

Hvordan tager i husk? for jeg kan heller ikke drikke det. men komme det ovenpå rugbrød med nutella så smager man det slet ikke ;-)Eller ovenpå youghurt ;-)

Jeg har prøvet at blande det med min müsli til min A38, men jeg kan altså stadig smage det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har blandet det med a38 müsli eller bran flakes med mælk. Med a38 kan jeg smage det. Med flakes og mælk, ser det ud som om mælken er for gammel, men der kan jeg så ikke smage det. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har blandet det med a38 müsli eller bran flakes med mælk. Med a38 kan jeg smage det. Med flakes og mælk, ser det ud som om mælken er for gammel, men der kan jeg så ikke smage det. <_<

Du kan købe det i pilleform med 230 i et glas til ca. 130 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SINDSYGT dyrt...!

De har lavet noget husk med smag og det synes jeg faktisk er en lille smule bedre. Det er ligesom om at "stykkerne" er mindre og den smag der er tilsat overdøver smagen af det... Det kunne du måske prøve?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SINDSYGT dyrt...!

De har lavet noget husk med smag og det synes jeg faktisk er en lille smule bedre. Det er ligesom om at "stykkerne" er mindre og den smag der er tilsat overdøver smagen af det... Det kunne du måske prøve?

Det er med lemonsag det jeg har :( jeg er vist bar kræsen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja du skal tage MANGE piller. Men sådan er det jo når man vil det nemme. Sådan er det os med udos choiche og andet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet at blande det med min müsli til min A38, men jeg kan altså stadig smage det <_<

Jeg har blandet det med a38 müsli eller bran flakes med mælk. Med a38 kan jeg smage det. Med flakes og mælk, ser det ud som om mælken er for gammel, men der kan jeg så ikke smage det. <_<

I skal ikke blande det med Jeres a38, men drysse det ovenpå müslien! Hvis man blander det med det våde, så suger det straks al fugten og så får morgenmaden en vældig væmmelig konsistens. Hvis jeg drysser to strøgne mål på min morgenmad, så kan jeg helt ærligt ikke smage det.

Jeg har også hørt, at pulveret er meget mere effektivt end pillerne, men hvis man ikke kan få pillerne ned er man selvfølgelig lige vidt <_<

Hvis jeg har dage hvor jeg kan mærke min krop godt kan bruge lidt ekstra HUSK, har jeg også haft held med at drysse det på rugbrødsmadder, f.eks. leverpostej (under agurken, så man man heller ikke se det :P), hytteost eller fiskefrikadelle med remolade. Man må prøve sig lidt frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, godt jeg snart skal en tur til Danmark bla. efter noget HUSK. Men jeg har nu hentet en italiensk version paa apoteket, som er psyllium pulver med maelkesyrepulver og saa med anissmag... det dufter faktis godt og skal egentlig blandes med vand, men imorgen kommer det ovenpaa muslien. Jeg har aldrig vaeret glad for at drikke vand med smag :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke gravid, men kommer lige med dumt spørgsmål alligevel...

Hvad er HUSK? Er det noget man skal tage når man er gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke gravid, men kommer lige med dumt spørgsmål alligevel...

Hvad er HUSK? Er det noget man skal tage når man er gravid?

Hvis man døjer med forstoppelse så er husk godt. Det er fibre der hjælper med at sætte maven /tarmen igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det virker :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER