Nitzen1987

Hvad regner du med vil være dit første indkøb til baby?

8 indlæg i dette emne

Har du gjort dig overvejelser om, hvad du vil købe som det første til baby? (Tøj: Bodystocking, heldragt eller udstyr: barnevogn, vugge, puslebord mv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kommer an på hvad det er.. Men uanset hvad, så bliver det nok barnevogn.. Men ellers tøj hvis det bliver en dreng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det blir lidt tøj efter vores køns scanning den 13 december :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner først med at begynde at købe ind til baby efter 6. måned (vi ønsker os dog baby ting i julegave), og det kommer meget an på hvordan tingene ser ud til den tid.. Bor vi stadig hvor vi gør nu er det begrænset hvad vi køber lige med det første da pladsen er meeeget begrænset..

Men jeg satser på vi er flyttet inden fersken kommer! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har heller ikke plads til det store, men vi har talt om at gå ud og købe et eller andet, måske en lille bamse eller lignende, efter nf, så det måske kunne blive lidt mere virkeligt for os. Vi forstår det virkeligt ikke... Altså at vi skal være forældre. Det er simpelt hen ikke sivet ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har koebt en lille toejdukke i oeko-bomuld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom forbi en pakke med 3 str. 56 bodystoking, hvor der står I heart mum og I heart dad. 1 med begge dele, hvor det står med småt over det hele.

:-) :-) B-) de er så søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror det bliver barnevogn efter MD (eller en evt. kønsscanning). Eller måske noget tøj. Men kun i begrænsede mængder hvis det bliver en dreng igen.. Hvis det bliver en pige kunne jeg godt lige gå shop-amok. :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER