finken

Pusletaske som manden også vil ses med?

15 indlæg i dette emne

Da det er min mand der kommer til at holde barsel leder jeg efter en pusletaske, der ikke er alt for feminin.

Alternativt kunne vi have hver vores, men er det ikke besværligt?

Der fulgte ingen med barnevognen, så et eller andet skal vi finde på og for min mands skyld, kan vi bare bruge en rygsæk. Jeg kunne dog godt tænke mig en rigtig pusletaske og gerne i læder.

Nogen ideer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er lidt (min mand kommer også til at gå hjemme) ;)

Den her er ret fed! (dog kunstskind)

Der er også den her, der er lidt mere retro

Vinderen af designpris for "Bedste pusletaske" i 2011 - i læder her :wub

Ellers laver "diaper dude" pusletasker med mænd i tankerne. Kan ses og købes her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ByStroom laver lækre pusletasker, og fx modellen Dora er da ret unisex, synes jeg (har selv Aida og er så glad for den).

Ellers kiggede jeg også lidt på tasker fra SkipHop, da min mand først ikke var vild med Aida. De er mere sporty i det, og måske mere tiltalende for en mand? De er dog vist ikke i læder, men i kunstmateriale. Du kan se nogle her (og en masse andre).

Håber I finder den rigtige for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er vist ikke nogen maskuline pusletasker på markedet. :)

Ikke ud over rummelige sportstasker.

Jeg vil helt klart bakke din mand op og anbefale en rygsæk. Der er bedre vægtfordeling i en sådan og den er praktisk at bære, når man også har et barn påarnæsn. I sidelommerne er der ofte plads til flasker og husk at det skal være en taske med vådrum.

Edit: Rettet for tastefejl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja rent praktisk har han jo helt ret, men hvis den mand fik lov at bestemme var der heller ingen der gik med høje hæle, havde porcelæn der ikke kunne komme i opvaskeren eller tøj der skal stryges :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han lyder nu ganske fornuftig, din mand! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske han alligevel ender med at få sin vilje. Sikkert et dumt spørgsmål, men hvad skal man bruge et vådrum til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske han alligevel ender med at få sin vilje. Sikkert et dumt spørgsmål, men hvad skal man bruge et vådrum til?

Skiftetøj (vådt), stofbleer og lign., der skal holdes afskilt fra taskens/pusletaskens øvrige indhold.

Man kan naturligvis også bruge en almindelig pose, men det er knap så miljøvenligt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ja rent praktisk har han jo helt ret, men hvis den mand fik lov at bestemme var der heller ingen der gik med høje hæle, havde porcelæn der ikke kunne komme i opvaskeren eller tøj der skal stryges :D

Hvorfor er han imod høje hæle? Det er da en sjælden holdning hos en mand? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi de er upraktiske og dårlige for fødderne :D Men går nu stadig i høje hæle når vi skal i byen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi de er upraktiske og dårlige for fødderne :D Men går nu stadig i høje hæle når vi skal i byen :D

Det plejer de nu at være rimelig ligeglade med, for det er jo ikke dem der skal gå i dem :rolleyes Men dejligt, at han ser ud over det og er fornuftig på dine vegne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender heller ikke andre som ham. Han er en helt speciel mand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Skiphop pusletaske, den kan Martin også gå med uden at se alt for kvindagtig ud :rolleyes

post-2-028122700 1321298846_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en Skiphop pusletaske, den kan Martin også gå med uden at se alt for kvindagtig ud :rolleyes

er sikker på Martin vimser rundt med den! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er sikker på Martin vimser rundt med den! :whistling

Jeps den sidder kækt på skrå, når han vimser afsted :lol

Nice avatar i øvrigt - er det næste indkøb fra Grønnegade :rolleyes

Jeg prøvede nogle der ligner dem, men de var desværre for store :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER