Charlotte - mig og mine

så kom kvalmen

6 indlæg i dette emne

Pyha, så kom kvalmen. Siden i søndags har jeg haft kvalme morgen og aften. Øv :prik

Jeg har dog ikke :puke

Sidder lige nu og prøver at tage mig sammen til at tage på job. Det er på nippet til at jeg ikke kan samle mig til det i dag, men jeg synes bare ikke jeg har samvittighed til at sygemelde mig for det.

Håber ikke det fortsætter sådan her, for så er det altså ikke sjovt at være gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyha, så kom kvalmen. Siden i søndags har jeg haft kvalme morgen og aften. Øv :prik

Jeg har dog ikke :puke

Sidder lige nu og prøver at tage mig sammen til at tage på job. Det er på nippet til at jeg ikke kan samle mig til det i dag, men jeg synes bare ikke jeg har samvittighed til at sygemelde mig for det.

Håber ikke det fortsætter sådan her, for så er det altså ikke sjovt at være gravid :(

Håber det går hurtigt over.. Jeg havde det fra uge 6 og frem til ja, nu.. Det er endelig ved at være helt ovre.. Ikke sjovt når det står på, men det har en ende.. icon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv :( Det har jeg heldigvis være forskånet for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var så "heldig" at få kvalme i uge 6 hvor jeg så også havde taget en uges ferie for at ordne hytten og gå og slappe af og rigtig hygge mig. Istedet blev det en uge på langs på sofaen pga kvalmen. Et godt tips er at spise Marie kiks i løbet af dagen det havde jeg læst et sted, og ja det hjalp mig hvis jeg spiste en lige efter jeg var stået op om morgenen. Min kvalme er næsten aftaget her i 8 uge. Men giver dig ret i at man så pludselig ikk syntes det er så sjovt at være gravid. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aah, det er synd :kram2

Jeg har lidt kvalme om aftenen, men efter kl.22, saa jeg gaar bare i seng... Haaber godt nok ikke at det udvikler sig! Men jeg har saa laest flere steder at staerk vitamin B6 kan afhjaelpe. Proev evt dem fra Biortho eller Naturdrogeriet, som man ogsaa kan finde i Matas. Det kan i hvert fald ikke skade :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER