Anna1980

bæresele?

6 indlæg i dette emne

Tænkte på om der er en aldersgrænse for hvornår man må bruge en bæresele til de små? Tobias har været lidt meget mor syg de sidste mange dage så ville være rart hvis jeg måtte bruge den så jeg ikke var låst helt fast i sofaen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du maa gerne bruge slynge eller f.eks. Beco Butterfly baereselen til nyfoedt.

Den gaengse Babybjoern er bare noget skidt til babyer, fordi de ikke har knaene i numsehoejde og deres ryg er ikke stoettet.

Du kan se BECO her - jeg vil helt sikkert anskaffe mig saadan en til os.

http://www.sneglehuset.com/category/beco-butterfly-2-76/

Ellers kan du bruge en vikle. Proev at se paa slyngeskolen.dk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en ergo baby, den kan også bruges til nyfødte (man kan få sådan en infant insert til spædbørn, men nogle siger at den ikke er nødvendig, så jeg er lidt i tvivl).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en ergo baby, den kan også bruges til nyfødte (man kan få sådan en infant insert til spædbørn, men nogle siger at den ikke er nødvendig, så jeg er lidt i tvivl).

Den ser godt nok ogsaa laekker ud :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte (og bruger stadig) en Koalastrækvikle, købt på slynger.dk og er SÅ glad for den!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lånt en bære sele. Skal lige afprøve den imorgen. Skal til julemarked på lørdag, lige over på den anden side af gaden så håber vi kan bruge den sele fordi man kan ikke rigtig komme rundt med en barnevogn derover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER