Nitzen1987

NF-scanning

24 indlæg i dette emne

Jeg håber på at få et brev med indkaldelse til NF-scanning en gang inden for de kommende par uger... Har I fået tid til NF-scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hernede i Italien blev det booket ved indskrivningsaftalen... det er den 28. nov. men frygter lidt at det er for tidligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter på at få brev

Vi glæder os simpelthen så meget, til at se den lille spire igen. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg skal den 24 November hvor jeg vil være 13+2... sys det meget sent men sådan er det jo nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik brev i dag. Nf scanning d. 29 november. Så er jeg 13+3.

Og uge 20 scanning d. 20 januar

spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik brev i dag. Nf scanning d. 29 november. Så er jeg 13+3.

Og uge 20 scanning d. 20 januar

spændende

Så ligger min NF-scaning nok først i december <_< havde eller lie håbet, at jeg kunne komme til inden d. 25. november, så børnene kunne få det at vide i weekenden, da det bliver en hektisk weekend gangen efter de kommer op <_< nå nu må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også håber på lidt før.

3 uger er så længe synes jeg.

Men jeg vil lige ringe derop. Lægen kunne ikke finde ud af og regne min termin ud. Fordi det er ivf. Så han rykkede min termin 5 dage og det kan jo ikke rigtig lade sig gøre, når jeg er blevet scannet en gang, hvor det passede, plus vi ved jo præcis hvor langt jeg er henne.

Noget rod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke fået brev endnu.. men skal til læge på tirsdag, så regner med at få brev efter der..

Sidste gang fik jeg en tid engang henne i uge 13+?, så brokkede mig. Kunne jeg jo ikke rigtigt bruge til noget i tilfælge af at der var noget galt og v derfor ville have en abort.. og der blev jeg oven i købet sat 5 dage frem.. men virker som om der nærmest ikke er nogle der får en tid til tiden.. forstår det ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvad gør de egentlig hvis man er 13+ og fosteret har DS eller andet og forældrene evt. ønsker en abort?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvad gør de egentlig hvis man er 13+ og fosteret har DS eller andet og forældrene evt. ønsker en abort?

De papir vi har fået fra sygehuset om nf scanning, står der at scanning skal ske fra 12 fulde uge til 14 uge. Så det må jo være meningen.???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvad gør de egentlig hvis man er 13+ og fosteret har DS eller andet og forældrene evt. ønsker en abort?

Så søger man om at få aborten. Det vil sygehuset hjælpe med har jeg hørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvad gør de egentlig hvis man er 13+ og fosteret har DS eller andet og forældrene evt. ønsker en abort?

Så søger man om at få aborten. Det vil sygehuset hjælpe med har jeg hørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så søger man om at få aborten. Det vil sygehuset hjælpe med har jeg hørt.

okay.. tak .. rart at vide. hvis man skulle være så uheldig at havne i den situation..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en tid d. 22. November, men skal lige høre om jeg kan få den rykket nogle dage frem så jeg har fri :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tid 2/12, der er jeg præcis 12+0.

På Rigshospitalet bestiller man selv tid, og der foreslog hjemmesiden ugen efter, men da jeg har ferie i den uge, der slutter med fredag 2/12, satser jeg på, at de kan lave den dér, for synes i forvejen, at der er rigtigt meget fravær ifbm lægebesøg osv. - og har ikke tænkt mig at fortælle noget før efter NF....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået tid endnu, men da jeg var ved lægen for at få bekræftet at jeg var gravid, fik jeg at vide, at det nok skulle være i starten af december (ca. 9-10/12). På tirsdag skal jeg til første graviditets undersøgelse, så jeg håber at jeg får indkaldelse derefter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også fået tid til NF-scanning :) det bliver den 23. November hvor jeg er 12+0 i følge min tidlige scanning :)

I samme ombæring har jeg også fået tid til MD-scanning der bliver den 16. Januar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også fået tid til NF-scanning :) det bliver den 23. November hvor jeg er 12+0 i følge min tidlige scanning :)

I samme ombæring har jeg også fået tid til MD-scanning der bliver den 16. Januar :)

Ha ha ha øv altså. Det er snyd, hvordan kan du få en tid tidligere end mig. Griner.... Snyyyyyyyd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha øv altså. Det er snyd, hvordan kan du få en tid tidligere end mig. Griner.... Snyyyyyyyd.

Ja det undrer faktisk også mig, men jeg klager bestemt ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det undrer faktisk også mig, men jeg klager bestemt ikke :)

Nej, det kan jeg godt forstå. Jeg er vildt misundelig.

Men med din fortid under jeg dig, at komme til så hurtigt som muligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det kan jeg godt forstå. Jeg er vildt misundelig.

Men med din fortid under jeg dig, at komme til så hurtigt som muligt.

Tak :) er også rigtig glad for at jeg ikke skal vente helt til december :) En uge før end forventet gør en STOR forskel for mig :) Vil bare gerne have rigtig ro på så hurtigt som muligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) På Hillerød sygehus skal man bestille tid over nettet.. Så det er blevet den 23 november.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først 1. lægebesøg på fredag, hvor jeg så præcis er 9+0. Har været ved sygeplejersken og få taget blod tidligt, dog.

Synes selv det er lidt vel sent at få bekræftet, at den er god nok, men som den artige pige jeg er, venter jeg pligtskyldigt... Jeg regner med at få alt at vide om scanningerne ved det besøg...

/Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER