lineolsen

Bekymringer over ny graviditet

12 indlæg i dette emne

Hej alle !

Jeg har 2 piger fra 2005 + 2008, har aldrig haft en SA eller MA, nu er jeg gravid for 3 gang. Er 4+6 idag og har minimalt med symptomer. Jeg er bare SÅ nervøs for at "miste". Jeg har super positive prøver/teste (har testet alt for meget) og har nu besluttet at det er slut med at teste mere.

Åhh vil bare så gerne have en form for bekræftigelse på alt er okay. Ønsker simpelthen den sygeste kvalme :lolhit

Så har brug for lidt hep og beroligende indlæg :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først og fremmest, velkommen til :balloons

Der er jo meget forskel på, hvornår og hvor mange symptomer man får under graviditeten. Jeg synes bare, at du skal holde fast i dine positive teste :) Man bliver jo ikke mere gravid af at have mange symptomer ;) Og så stort tillykke med den nye spire :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle !

Jeg har 2 piger fra 2005 + 2008, har aldrig haft en SA eller MA, nu er jeg gravid for 3 gang. Er 4+6 idag og har minimalt med symptomer. Jeg er bare SÅ nervøs for at "miste". Jeg har super positive prøver/teste (har testet alt for meget) og har nu besluttet at det er slut med at teste mere.

Åhh vil bare så gerne have en form for bekræftigelse på alt er okay. Ønsker simpelthen den sygeste kvalme :lolhit

Så har brug for lidt hep og beroligende indlæg :blush

Jeg kan da sige, at du ikke er alene! Jeg er gravid for første gang og savner også lidt symptomer efterhånden. Jeg er også 4+6 i dag og ud over lidt ømhed i lænden, maven og :hophop kan jeg ikke mærke en dyt. Jeg har testet hver dag :badgirl siden i søndags og ville ønske de blev super positive ligesom dine. Det er måske fordi jeg har testet hver dag, at det er svært at se udviklingen, men stregerne har bare ikke været ligeså tydelige som kontrolstregen endnu.

Jeg tror bare, vi må holde ud og håbe på det bedste. Det skal nok gå :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke mange symptomer og er 6+6. Jeg er mere traet og sover virkelig tungt om natten i hele 9 timer. Jeg har "endelig" faaet lidt kvalme om aftenen, men gaar saa bare i seng. Og helt aerligt, hvem oensker lige kvalme???

Igaar lavede mine girlies lige et boost... Jeg skal helt sikkert have noget at spise oftere, saa deler maaltiderne lidt op og spiser relativt simpelt(salater, aeg, rugbroed, knaekbroed, frugt og har trang til aebler...)

Det skal nok komme - og gaa. For det svinger altsaa lidt, ligesom hormonerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 9 uger henne og de eneste symptomer jeg har er træthed og så af og til lidt murren i underlivet (men det er langt fra hver dag!) Så ikke de vilde symptomer her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 26+2 idag og har ikke haft mange tegn på graviditet, denne gang og det er barn 3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej. Det er vist en skrøne, at man skal have kvalme for at alt er ok ;) Jeg er 7+2 og har indtil videre oplevet et par dage med kvalme - det ku' jeg jo også uden at være gravid. Jeg er sikker på du ikke behøver være bekymret :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er simpelthen for skønne :loveshower Tak for alle de positive historier mv. :lovebk

Fornuften siger også at alt er som det skal være, men den lille "djævel" på skulderen kan nogengange gøre mig nervøs. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg havde også en lille djævel på skulderen i den første tid - jeg er dog ved at have jaget ham væk og begynder nu at tillade migselv at tro på det og nyde graviditeten. Jeg havde absolut ingen grund til at tro at noget skulle være galt, det var bare så svært at forstå at det kunne være rigtigt.. og jeg tror at jeg var bange for at tro på det rigtigt, hvis det nu var at der var noget galt.. for så ville det bare gøre mere ondt at miste det.

Men bliv ved med at minde dig selv om at der ER ingen grund til at tro der skulle være noget i vejen. Du har jo bevist før at du kan gøre det i og med at du har 2 skønne døtre, og hvorfor skulle denne gang være anderledes? Jeg er sikker på at det er et perfekt lille barn du har i maven :kram

For mig var det største vendepunkt NF skanningen, hvor jeg fik den lille at se på skærmen for første gang. Vores resultateter var rigtig gode og bare det at se den lille og vide med sikkerhed at der VAR et lille menneske inden i mig og jeg ikke bare var indbildsk gravid. Og derefter er det kun gået fremad! :loveshower maven vokser, den lille sparker, og MD skanningen gik fantastisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bare rolig du skal bare nyde at i begge har det godt....jeg har været meget dårlig og det gør absolut ikke en mere beroliget. så ny din dejlige tid alt skal nok være helt ok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ingen symptomer den første tid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen til og tillykke med det :loveshower

Talte med en jordmoder da jeg var til scanning fordi jeg også er MEGET bekymret denne her gang ( 4 gang) og hun fortalte mig at det er helt normalt at jo flere børn man får jo mere bekymret fordi vi ved hva vi får når den lille kommer.

Så tror at du bare skal slappe af og nyde tiden og dine 2 børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER