bwana

Julegave til 3½-årig pige...

6 indlæg i dette emne

Min kære datter gider faktisk i øjeblikket KUN at se film, spille Oline eller spille Wii...Hun leger ikke rigtigt, kun når vi deltager, eller når storesøster leger med. Så vi er helt lost i forhold til julegave til hende.

Hvis vi spørger hende, siger hun "Nutendo" ligesom storesøster, men vi synes det er lige tidligt nok. Vi har indtil nu skrevet maxiperler, klæd-ud-tøj og puslespil på listen, men så er den heller ikke længere end det.

Hvad er hot hos jeres piger ? Og hvad ønsker de sig til jul ?

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min datter leger heller ikke helt vild meget .. i hvert fald ikke med noget specielt men her er hendes ønskeseddel :

CD afspiller

Hello Kitty ting

DVD'er

My little pony ting

Klæd ud tøj

Perler og diamanter

Trommer

Lynet McQueen ting

Bøger

Barbie dukke

Der har desuden osse stået en guitar på, men den fik hun igår :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg jo ingen pige på 3 1/2, men jeg kom straks til at tænke på:

* Sylvanian Families

* Zhu Zhu pets

* Littlest Petshop

Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad din datter er til :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken nogle film vil hun gerne se?? Min datter er vild med klokkeblomst og DORA, så det får hun noget med i fødselsdagsgave her på mandag.

Det hun får er klokkeblomst sko, taske og tryllestav og en DORA rygsæk. Mine forældre giver hende en klokkeblomst udklædningskjole.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv en pige på 3½ år og det er super svært. Laura er vild med toy story filmene så vi har valgt at give hende woody og hendes farmor og farfar giver hende hesten bulls eye. Ellers giver vi hende noget playmobil og så får hun prinsessekjoler til udklædning af mine søskende.

Til hendes fødselsdag i maj i år fik hun et stort dukkehus fra Le Toy så i år får hun også lidt tilbehør til dukkehuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Nanna var 3 år fik hun en bærbar computer. Bare sådan et gammelt hakkebræt ingen alligevel ville have. Skulle kun kunne køre simple spil som er til 3-5 årige.

Dét har været et kæmpe hit, og hold da fast hvor hendes udvikling tog fat derefter. Talforståelse, farveforståelse (også hvilke farver der f.eks. skal bruges til at blande for at få grøn og lign.).

Nu som 4-årig har hun helt styr på musen, tænder/slukker selv, sætter diasshow igang når hun vil se billeder og spiller flere forskellige spil:

* Magnus og myggen

* Silke (pixeline's lillesøster)

* Peddersen & Findus

* Breakout (åndsvagt spil med en kugle der skal ramme bjælker i loftet, men super til at lære at beherske musen)

* Paint (hun behersker efterhånden paint bedre end mig og bruger det til at tegne og male)

Vi har lagt spillene ind som harddisk-versioner så hun ikke skal skifte skiver eller bruge cd-drevet. Så bruger hun selv genvejene på skrivebordet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER