Solberg

bytte bolig i juleferien

13 indlæg i dette emne

Ja vi er kommet i den glædelige situation, at vi skal holde jul fra d. 25-12 til ca 29-12 i Århus. Vi skal egentlig bo hos svigerfamilien og det kan da også godt lade sig gøre, men da min mands søsters familie også skal være der, er der ret trængt når vi alle er der. Kunne derfor godt tænke mig at finde nogle der var interesserede i at bytte bolig med os. Tænker vi nok ikke er de eneste der står i denne situation i julen, men ved ikke hvor jeg skal søge. Kan I hjælpe mig. Vi bor selv i nordsjælland og vores familie består af min mand, vores to drenge på 3 og 5 år og jeg selv.

Juleknus fra

Hanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

synes da det er en god ide, at starte en tråd om bytteboligere. Kunne godt se fordelen ved dette til sommer også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en super idé, håber nogle melder sig til bolig byt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aii...det var da en god idé :)

Ku da være super fedt med en gratis uges ferie et andet sted :) Hvor i Nordsjælland er det omkring?

Vi bor i Give, 1 times kørsel fra Århus. 10 minutters kørsel fra Legoland og Lalandia, 5 minutters kørsel fra Givskud Zoo...½ times kørsel fra Herning og ½ times kørsel fra Kolding Storcenter...

Vores familie består af mor og far, en stor dreng på 10 og en lille pige på 1 år - samt vores store dovne hund Møffe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja vi bor i Græsted. 50 min fra København (i bil), 20 min fra Hillerød og selve statsministeren bor 200m herfra:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej en god ide :) Håber i finder nogle at bytte med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aii...det var da en god idé :)

Ku da være super fedt med en gratis uges ferie et andet sted :) Hvor i Nordsjælland er det omkring?

Vi bor i Give, 1 times kørsel fra Århus. 10 minutters kørsel fra Legoland og Lalandia, 5 minutters kørsel fra Givskud Zoo...½ times kørsel fra Herning og ½ times kørsel fra Kolding Storcenter...

Vores familie består af mor og far, en stor dreng på 10 og en lille pige på 1 år - samt vores store dovne hund Møffe :)

Vil gerne bytte med dig.. bliver møffe så i huset :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super god ide´- Håber det lykkedes for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja vi bor i Græsted. 50 min fra København (i bil), 20 min fra Hillerød og selve statsministeren bor 200m herfra:-)

ajjj jeg er vokset op i græsted, bor nu i Annisse Nord ved Helsinge, Jeg havde Lars Løkke som spejderleder da jeg var barn....

Nå det var slet ikke det tråden handlede om, synes det lyder hyggeligt med boligbytte.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne bytte med dig.. bliver møffe så i huset :biglove

Haha! :D DET kunne vi da sagtens arrangere!! :D Hihi :loveshower:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ajjj jeg er vokset op i græsted, bor nu i Annisse Nord ved Helsinge, Jeg havde Lars Løkke som spejderleder da jeg var barn....

Nå det var slet ikke det tråden handlede om, synes det lyder hyggeligt med boligbytte.....

Ej hvor spøjst - det har jeg SÅ svært ved at forestille mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spøjst - det har jeg SÅ svært ved at forestille mig :D

he he men det en nu også maaaange år siden, 20 måske.... gad vide om jeg har billeder? aj det må jeg lige undersøge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

he he men det en nu også maaaange år siden, 20 måske.... gad vide om jeg har billeder? aj det må jeg lige undersøge....

Ej ja - dem vil jeg gerne se :D

.. og det vil de kulørte blade sikkert også ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER