myboy

Den dårlige samvittighed for os alle !!!!

18 indlæg i dette emne

Hej Piger.

Syntes lige der skulle oprettes en tråd, hvor vi kan lufte vores dårlige samvittighed, hvis vi en dag har den. Og hvor andre kan bakke lidt op, på en dårlig slanke dag.

Kom af med den dårlige samvittighed, og del den med os så vi kan hive dig op igen.

:kram myboy

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god tråd..

Men mit problem er at jeg er ikke ret godt til at se mine dårlige samvittighed før det er over.

Det er endnu svære at tilstå det over for andre.

Men det kunne være at jeg skulle til at blive beder til at stå ved det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har efter 1½ uge på kur, tabt 1½ kg, ret flot syntes jeg selv, har spist rimeligt fornuftigt til nu.

Og hva sker der så lige for mig i dag, havde lyst til pandekager, så laver nogen med æblemos og lidt kartoffel i, for at give fylde, steger dem godt nok i olie.

Men for F****N hvorfor gør man så lige det ???

Har mega dårlig samvittighed over at skulke, og har det skidt for det er jo fed mad, for det er jo ikke det sundeste at gøre.

Så kan jeg måske lære det og ikke sidde her med dårlig smag i munden over den søde tand der vandt..... :oops denne runde.

)=(/&()=?)(/&%¤#"%&/()=?=)(/(/&% = GAL PÅ MIG SELV.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god tråd..

Men mit problem er at jeg er ikke ret godt til at se mine dårlige samvittighed før det er over.

Det er endnu svære at tilstå det over for andre.

Men det kunne være at jeg skulle til at blive beder til at stå ved det..

Jeg tror det er sundt at komme af med den og andre kan hive en op igen.

Men ja det er da et spørgsmål om at ville være ærlig, ikke mindst over for sig selv men at stå ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen synder at bekende i dag .. endnu da :rolleyes

Men vil gerne bekende weekendens synder:

- voldåd resterne af ungernes fredagsslik; fuldstændig som en tørstig alkoholiker gik jeg til makronerne!

- lavede pakkekalender hvoraf nogle af pakkerne er chokoladejulemænd .. det er så ikke så mange som først antaget :rolleyes :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hellre ikke noget at få syndsforladelse for idag, og håber håber heller ikke jeg får det.

Ligesom Abelka er mit fra i weekenden hvor jeg havde købt pebernødder til gæsterne for dem brydr jeg mig jo ikke om troede jeg da :blush

samme vej røg lidt småkager og noget af ungernes fredags slik, en til ida en til Alma en til mie en til stine og en til MOR :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bør vist bare leve af frugt et par dage.....

Har fået suppe i dag med masser af hvidløgs flütes....

Og igår de pande kager .....

MØGDAGE siger jeg bare, glæder mig ikke til vægten fredag, vægttabet kan ikke være stort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dårlig samvittighed over at jeg er gået i stå pt. Nu gik det lige så godt :( Men jeg går igang med fornyet kraft, så snart ungerne er ovre deres mavesyge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har dårlig samvitighed over at tage 100 gram på om dagen lige nu. Og det sker fordi lillemanden og jeg var alene, så ville han have pølser og pasta - det feder. I går skulle han have dræn og ville gerne have det samme igen. Samtidig bagte jeg småkager og igår lavede vi romkugler. Godt nok de sunde. Men med chokolade på og vi skulle jo smage nogle stykker. + jeg havde ikke minarine, så det blev med kærgården istedet. Og det er alt hvad jeg har gjort. Så jeg forstår det ikke. Men det er nok til at der ryger 100 gram på om dagen. suk!

og jeg har heller ikke fået mine kikærter i nogle dage. Men jeg gnasker lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min dårlige samvittighed går på, at jeg bare er total drænet for energi for tiden. Magter bare ikke rigtig det vilde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke trænet siden i mandags :(

Og ja, jeg er syg men jeg har alligevel SÅ dårlig samvittighed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke trænet siden i mandags :(

Og ja, jeg er syg men jeg har alligevel SÅ dårlig samvittighed..

Det skal du ikke have.. kroppen har brug for hvile.. når du klar kunne en frisk gå tur være godt både for helbred og vægt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ÅD chokolade i går.. fattede hat af hvorfor jeg ikke kunne styre mig, indtil mens kom om eftermiddagen... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ÅD chokolade i går.. fattede hat af hvorfor jeg ikke kunne styre mig, indtil mens kom om eftermiddagen... ;)

Ja hvad sker der lige for det?!?!

Altså fint at ha' en undskyldning, men pisse irriterende er det da at kroppen bare skriger på usundt uanset hvor meget man fodrer den! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hvad sker der lige for det?!?!

Altså fint at ha' en undskyldning, men pisse irriterende er det da at kroppen bare skriger på usundt uanset hvor meget man fodrer den! :blink

Jeg synes ellers jeg kan håndtere min krops skrigen, men denne var jeg slet ikke forberedt på (har lige haft mens for 1½ uge siden)

Men det er pisse irriterende.. dumme krop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

manden kom hjem med en kage. Jeg kan ikke lide den slags kager og alligevel åd jeg den suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

manden kom hjem med en kage. Jeg kan ikke lide den slags kager og alligevel åd jeg den suk!

Ja det er så dumt.. hvorfor gør man sådan noget.. det gør jeg også altid.. og bagefter kan man stadig have lyst til mere fordi ens lyst jo så egentlig ikk er blevet slukket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

manden kom hjem med en kage. Jeg kan ikke lide den slags kager og alligevel åd jeg den suk!

Måske den eneste grund til jeg er glad for ikke længere at bo på Nørrebro - ved siden af bageren :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER