Amaryllis

At føle sig overvåget.

13 indlæg i dette emne

Jeg tror jeg er ved at blive paranoid. Føler mig "overvåget" af familemedlemmer på diverse foraer. Skriver jeg eks: øv møg dum dag.

Så går der generelt ikke lang tid inden der tikker SMS ind om hvorfor?

Selv herinde føler jeg at jeg skal passe på hvad jeg skriver, øv det skal være sÅdan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg ville skifte brugernavn. Kan da godt forstå, du ikke synes, det er så rart ikke bare kunne skrive frit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det tænker jeg da også, hvis det er et problem for dig er det nemmeste at skifte brugernavn + billede. Så er den ged barberet! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja eller have en undercover profil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan kun tilslutte mig de andres svar. Det er rigtig ærgeligt at det er nødvendigt for dig, men måske ser dine familiemedlemmer BK som en form for facebook, idet de kan genkende dig på dit navn og billede. Hvis du ønsker at BK skal være et anonymt frirum er det nok nødvendigt med et nyt brugernavn/billede. Håber at det løser sig for dig! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. Hvis jeg var dig ville jeg også skifte profilnavn hvis du føler dig så generet af det.

På Facebook kan man ændre indstillingerne, så det ikke er alle der ser alle statusopdateringer. Så kan du evt. skjule de "triste" opdateringer for dem du ikke ønsker skal se det?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor træls! Jeg foreslår også navneskift :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har selv måtte skifte brugernavn,pågrund af en svigerinde som gik til forældrene og fortalte hvad jeg havde skrevet herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skiftet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(er nok også nødvendigt med billedet, ellers vil de sikkert stadig kunne genkende dig - bare en tanke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(er nok også nødvendigt med billedet, ellers vil de sikkert stadig kunne genkende dig - bare en tanke)

Det har hun også skiftet... Du skal lige trykke på F5, så skifter det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har hun også skiftet... Du skal lige trykke på F5, så skifter det ;)

Aha! Der blev jeg klogere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men... vil det så virke for hende hvis man skal trykke på F5 først før end billedet skifter?... for det gør de vel ikke "bare lige af sig selv" dem, som det er rettet imod?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER