Glowin

Hvad er din yndlingsbeklædningsdel?

12 indlæg i dette emne

Her i huset er det helt sikkert heldragterne :glad

Elsker at det er 'onepiece' og hun dermed ikke kommer til at skille på midten.. Og det er SÅ nemt.. en kortærmet body under + strømpebukser/strømper .. på med heldragten.. og så er det kun et par kknapper som skal åbnes ved bleskifte :)

Hvad er din yndlingsbeklædningsdel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Heldragter som du selv nævner, eller langærmet body med leggins :) Det må også være enormt behageligt, at have på.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også været meget glad for heldragter indtil nu..

men nu er han så stor og er ikke til at styre på puslebordet, og så er det altså

irriterende at skal knappe 10 knapper ;)

og med body og bukser under, så blir der så meget der skal åbnes og tages af. :)

så heldragterne bruger vi mest kun om natten nu..(lidt surt, for har købt så mange fine i str. 80)

her bruger vi bodyer + velour bukser for det meste.

eller hvis det er rigtig koldt, så en kortærmet uldbody, bluse + bukser.

min ynglings beklædningsdel er så nok bodyen nu, jeg er heller ikke vild med at de små skal skille på midten.

men ja ellers velour bukser, de er gode her i den kolde tid :)

Jeans er den beklædningsdel værste i mine øjne.

jeg kunne aldrig finde på at give Jamie Jeans på.

Synes selv at det er noget af det mest ubehagelige.

Chloe har også kun haft et par, som hun fik brugt 1 enkelt gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker også dragter! :loveshower Men nu hvor han er blevet lidt større, bruger vi dem kun til nattøj.....

Ellers er jeg vild med langærmede bodyer med et par bløde bukser til... og evt en kort/langærmet bluse ovenpå.

Hader også når de "skiller" :rolleyes

Og små skind-sko fra Melton..... De er bare SÅ søde, og så glider fødderne ikke så meget når de møffer på gulvet :)

Men faktisk så tror jeg at min aller-ynglingsbeklædningsdel må være smækbukser...... De er så skønne og fine, og man kan faktisk godt finde nogen rigtig bløde, dejlige nogen :)

Jeg har købt de her til Marlon for nyligt :kuller

hg5BV.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker også dragter! :loveshower Men nu hvor han er blevet lidt større, bruger vi dem kun til nattøj.....

Ellers er jeg vild med langærmede bodyer med et par bløde bukser til... og evt en kort/langærmet bluse ovenpå.

Hader også når de "skiller" :rolleyes

Og små skind-sko fra Melton..... De er bare SÅ søde, og så glider fødderne ikke så meget når de møffer på gulvet :)

Men faktisk så tror jeg at min aller-ynglingsbeklædningsdel må være smækbukser...... De er så skønne og fine, og man kan faktisk godt finde nogen rigtig bløde, dejlige nogen :)

Jeg har købt de her til Marlon for nyligt :kuller

hg5BV.jpg

Uhh ja.. Jeg har også flere par af ESL's Baby Whale smækbukser liggende som Silje snart kan passe .. De er SÅ skønne! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede også jeg ville være vild med heldragter - men nej, vi bruger dem også kun til at sove i nu.

Bukser og langærmede bluser er vist vores favorit med en kortærmet body under. For nogle måneder siden brugte jeg også langærmede bodyer med bukser til, men jeg synes det er blevet for koldt nu, til hun kun skal have et lag stof på overkroppen.

Nu bruger jeg langærmede bodyer under t-shirts (som hun fik MANGE af i barselsgave) eller under smækbukser.

Bruger slet ikke dragter med fødder i længere - synes aldrig de sidder ordentligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh ja.. Jeg har også flere par af ESL's Baby Whale smækbukser liggende som Silje snart kan passe .. De er SÅ skønne! :)

Hvad er det for nogle smækbukser Maiken? Prøvede lige at søge på Google, men kan ikke finde dem.

Jeg er nemlig også fan af smækbukserne :)

Jeg har også købt en del heldrageter, det er så dejlig nemt.

Synes dog også at sparkedragter til de helt små er et hit. Lærkes strømper glider i hvert fald tit ned, og i sparkedrager behøver man ikke bekymre sig om at de taber sokkerne og fryser de små futter.

Jeg har fået en del sæt bukser med bluser til, men dem er jeg allerede træt af. Det ser dumt ud at putte blusen ned i bukserne, men det er endnu mere træls når de skiller på midten hvis man ikke gør det, også selvom hun selvfølgelig har en body under.

Apropos emnet, er det så absolut nødvendigt med uldbodyer her til vinter eller hvad? De er jo ret dyre, og jeg vil helst ikke ud at investere i dem hvis jeg ikke får dem brugt. Og i givet fald, skal det så være kort- eller langærmede?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækre heldragter uden fødder og velourbukser var

Mine favoritter da vi havde små i huset <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for nogle smækbukser Maiken? Prøvede lige at søge på Google, men kan ikke finde dem.

Jeg er nemlig også fan af smækbukserne :)

Jeg har også købt en del heldrageter, det er så dejlig nemt.

Synes dog også at sparkedragter til de helt små er et hit. Lærkes strømper glider i hvert fald tit ned, og i sparkedrager behøver man ikke bekymre sig om at de taber sokkerne og fryser de små futter.

Jeg har fået en del sæt bukser med bluser til, men dem er jeg allerede træt af. Det ser dumt ud at putte blusen ned i bukserne, men det er endnu mere træls når de skiller på midten hvis man ikke gør det, også selvom hun selvfølgelig har en body under.

Apropos emnet, er det så absolut nødvendigt med uldbodyer her til vinter eller hvad? De er jo ret dyre, og jeg vil helst ikke ud at investere i dem hvis jeg ikke får dem brugt. Og i givet fald, skal det så være kort- eller langærmede?

Disse er fx. fra den nuværende kollektion:

1308298570___52066.jpg

Eller disse i velour:

3.jpg

Prøv evt. og søg på 'playsuit' ;)

Jeg har et par enkelte uldbody'er + uld strømpebukser til Silje, men nej, det er ikke noget hun har på hver dag.. Når hun sover ude i voksien har hun INGEN problemer med at holde varmen :)

Skulle det ske at vi skal på tur - altså udendøres i længere tid med fx. bæreselen - tror jeg dét ville være en situation hvor jeg ville iklæde hende uld fra top til tå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er de bare fine Majken, især den øverste er jeg helt pjattet med.

Nu har jeg fundet dem på nettet, det var bare mig der ikke lige fattede at ESL stod for Ej Sikke Lej ;)

Jeg har også en Voksipose til Lærke som jeg nok snart begynder at tage i brug, og der er jeg heller ikke nervøs for om hun kan holde varmen.

Det er nok mere i de daglidags situationer, også mens vi er indenfor at jeg tænker på om det mon er varmt nok for hende, selvom hun både har en body og trøje på.

Det er nok også bare fordi flere fra min mødregruppe har været ude at investere i uldbodyer, at jeg tænker om jeg også burde det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger meget heldragt og bukser/body el. trøjer..

Kjoler er jeg os begydt at ku li.. Er normalt ikk vild med kjoler, og troede aldrig jeg blev det, men er helt vild med molos kjoler med print

Cowboy bukser er jeg ikk vild med.. Så skal de være forede indeni.. Det er nok os derfor at Patrick hader cowboybukser ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede også jeg ville være vild med heldragter - men nej, vi bruger dem også kun til at sove i nu.

Bukser og langærmede bluser er vist vores favorit med en kortærmet body under. For nogle måneder siden brugte jeg også langærmede bodyer med bukser til, men jeg synes det er blevet for koldt nu, til hun kun skal have et lag stof på overkroppen.

Nu bruger jeg langærmede bodyer under t-shirts (som hun fik MANGE af i barselsgave) eller under smækbukser.

Bruger slet ikke dragter med fødder i længere - synes aldrig de sidder ordentligt!

Jeg er meget enig :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER