pjevser79

så er det i morgen

34 indlæg i dette emne

så er det i morgen at min kæreste skal aflevere en sædprøve, så vi kan se hvor god den er. Det er også bare over et halv år siden vi startet med at skulle havde afleveret men det er bare ikke kunne passe ind med arb, sygdom, ferie og så en der ikke kunne levere på grund af stress. Så nu krydser vi finger for at det bare klapper i morgen så vi kan komme videre i den udredning så vi snart kan får et lille spire til at gro :loveshower . vi håber på gode nyheder da det er min skønne datters 4 års fødselsdag i morgen, håber at hun kan bringe lidt held.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:goodluck , håber på gode nyheder til jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck Håber på en positiv opdatering imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på det bedste i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke i morgen :goodluck

Og tillykke med datteren :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck til jer...

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det bedste for jer. :goodluck

Tillykke med datteren. :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have ss kan slet ikke ventet er glad for at min datter kan få min tanker et andet sted i morgen ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi taget den prøve nu skal den afl. Så nu venter vi igen ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får svar efter kl 12 i dag ss det bliver spændende har godt nok haft nogle underlige drømme i nat det er utroligt hvor meget det kan fylde i ens verden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for en god prøve. Og stort tillykke med datteren i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Glæder mig til en opdatering snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget dårlige nyheder øv er godt nok ked han har ikke en eneste sædcelle så der er en god grund at vi ikke er blevet gravide og nu vil han slet ikke mere ved ikke hvad jeg skal gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres lykke ønskninger til min datter ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget dårlige nyheder øv er godt nok ked han har ikke en eneste sædcelle så der er en god grund at vi ikke er blevet gravide og nu vil han slet ikke mere ved ikke hvad jeg skal gøre

Åh nej dog :kram Kan forstå du er frustreret. Håber I finder en løsning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige en stor :kram herfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også herfra :kram :kram :kram og håber I snart finder en løsning samt ikke mister modet :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pu ha.....føler med Jer. Tror det er vigtigt at du lader din kærester være vred og lade ham reagere som han nu kan. Lige nu føler han sikkert en masse "forkerte" tanker om at han ikke du'r og ikke er en "rigtig mand",hvad ved jeg?..men hvis det var mig som kvinde ,der ingen gode æg havde,ville jeg føle mig u-kvindelig og tænke at min kæreste nok hellere måtte finde sig en kvinde, der kunne gøre ham til far,mon ikke mænd har det ligedan?

Lad tiden gå lidt,vend tankerne og følelserne med hinanden. Håber I med tiden ser de andre muligheder der er .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck hvor er det her hårdt prøvede at være der for ham og var det også det meste af aften men kunne ikke holde masken mere så brød fuldstændig sammen på sofaen kunne slet ikke holde det tilbage ikke fedt øv øv får nok ikke meget søvn i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram tror du ikke at han bare lige skal "fordøje" resultatet? Kunstig befrugtning er jo en mulighed med en sæddonor... Det har nok været et hårdt slag for både dig og ham - men nok især ham! jeg forestiller mig lidt, at en mand, der får at vide, at han ikke kan få børn føler, at han mister noget af sin mandighed og måske går lidt i baglås... Håber at I finder ud af det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu venter vi på brev fra riget hvor han skal til en udredning det tager nok 3 mdr før han er færdig øv øv hvis han vil det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER