FruHøjlund

FruHøjlunds tabertråd

46 indlæg i dette emne

Nå så blev det vist tid til at oprette en tråd herinde...

Jeg har hele mit liv været overvægtig, men de sidste 8 år har det taget helt overhånd og jeg har taget fuldstændig sindsygt meget på. Min vægt svinger en del, men topvægten har sagt 175 kg :o (yes I kid you not). De sidste 4 år har jeg været on/off på slankekure hele tiden... Har simpelthen ikke kunne få det til at virke eller beholde motivationen til at fortsætte, og så er der ikke gået lang tid før jeg har været tilbage i den gamle trummerum og taget det hele på igen :angry

Men nu skal det altså være slut! Har sagt til manden at nu skal vores livstil ligges om, så han kan få den smækker lækre kone han fortjener! Han har ikke det store behov for at tabe sig, men ingen ta´r jo skade af at spise sundt, og jeg kan simpelthen ikke gøre det alene, det har jeg prøvet ALT for mange gange.

Så planen nu er at vi hver uge laver en madplan for hele ugen udfra en opskriftbog jeg har med lutter sundt mad, for en af vores store syndere er at vi ikke er gode til at planlægge vores mad, så det bliver noget last minute, sjældent særligt sundt, noget, og det skal vi have til livs. Derudover har jeg smidt alt hvad der hedder dressinger og andet snask ud, og så må der ellers kun indtages sodavand/øl og søde sager om lørdagen (det skal jo ikke være træls det hele ;) ). Så håber vi bare at vi kan overholde det, men vi må holde hinanden i ørene.

Udfra min højde er min idealvægt 64-70 kg, men tror nu målet er 75 kg (hold da fast der er lang vej)...

STARTVÆGT: 174,3 kg. :(

Delmål:

1. 150 kg

2. 125 kg.

3. 110 kg.

4. 100 kg.

5. 90 kg.

6. 85 kg.

7. 80 kg.

MÅLVÆGT: 75 kg. :D

Vægttabel:

20. oktober 2011 - 170,2 - Vægttab i alt 4,1 kg.

25. oktober 2011 - 168,3 - Vægttab i alt 6 kg.

31. oktober 2011 - 168,3 - Vægttab i alt 6 kg.

2. november 2011 - 168,0 - Vægttab i alt 6,3 kg.

7. november 2011 - 167,1 - Vægttab i alt 7,2 kg.

8. november 2011 - 165,9 - Vægttab i alt 8,4 kg.

13. november 2011 - 166,3 - Vægttab i alt 8 kg.

18. november 2011 - 166,2 - Vægttab i alt 8,1 kg.

21. november 2011 - 166,2 - Vægttab i alt 8,1 kg.

25. november 2011 - 163,0 - Vægttab i alt 11,3 kg.

2. december 2011 - 163,5 - Vægttab i alt 10,8 kg.

19. december 2011 - 163,6 - Vægttab i alt 10,7 kg.

3. januar 2012 - 166,0 - Vægttab i alt 8,3 kg.

6. januar 2012 - 164,0 - Vægttab i alt 10,3 kg.

13. januar 2012 - 161,7 - Vægttab i alt 12,6 kg. :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med din egen tråd.

:goodluck med projektet. Glæder mig til at følge din vej nedad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herinde og held og lykke ned vægttabet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herinde og tillykke med din beslutning :balloons

Glæder mig til at følge dig,

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser :balloon

Dejligt med noget støtte herinde fra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var man lige på vægten idag, og den sagde 168,3 så der er lige røget et par kilo mere :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot :glad

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot :glad

:kram

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist syndet lidt for meget i den her weekend, så I morgen er det op på hesten igen :whistling

Har ikke været på vægten siden tirsdag, men kommer det nok heller ikke før onsdag eller torsdag, så jeg når at tabe lidt af det jeg har taget på i weekenden :rolleyes

Har i dag spekuleret meget på om man skulle prøve sådan en gastric bypass operation, men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan ulemperne er i forhold til fordelene og om jeg har lyst til det... Tror måske jeg vil snakke lidt med min læge om det ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist syndet lidt for meget i den her weekend, så I morgen er det op på hesten igen :whistling

Har ikke været på vægten siden tirsdag, men kommer det nok heller ikke før onsdag eller torsdag, så jeg når at tabe lidt af det jeg har taget på i weekenden :rolleyes

Har i dag spekuleret meget på om man skulle prøve sådan en gastric bypass operation, men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan ulemperne er i forhold til fordelene og om jeg har lyst til det... Tror måske jeg vil snakke lidt med min læge om det ...

Det var da en god ide at snakke med din læge om fordele og ulemper ved sådan en operation.

Håber du finder en løsning.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en god ide at snakke med din læge om fordele og ulemper ved sådan en operation.

Håber du finder en løsning.

:kram

Tak :)

Vil stadig snakke med lægen om det, men har tænkt meget i nat over det og tror måske ikke at jeg vælger at få det gjort... Ikke endnu i hvert fald... For problemet er at vi så er nødt til at udskyde PB igen, og det kan jeg ikke lige overskue lige nu... Så hellere kæmpe på den seje måde og forhåbentlig tabe mig det der skal til for at jeg kan blive gravid :) Vi er også lidt i tidsnød, for min mand bliver snart 37, så han er jo ikke helt ung længere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men kunne ikke dy mig for at hoppe på vægten i morges og den sagde 168,3 kg så jeg har da ikke taget på og det er da altid en ting :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, men kunne ikke dy mig for at hoppe på vægten i morges og den sagde 168,3 kg så jeg har da ikke taget på og det er da altid en ting :rolleyes

Skønt at du har sluppet for en vægtstigning, trods du har syndet. Det er altid sjovere vægten står stille end den går den forkerte vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at du har sluppet for en vægtstigning, trods du har syndet. Det er altid sjovere vægten står stille end den går den forkerte vej :)

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej :respekt Og ja, det er bare op på hesten igen, hvis man en dag ryger af...

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har også syndet lidt. Blev inviteret uf og spise frokost af min bror og det blev altså til en pizza :blush Og så røg der vist også en enkelt slikkepind ned jeg havde været i Søstrene Grene. Men tilgengæld tog jeg lige en tur på motionscyklen, så håber at det vejer lidt op for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot vægttab indtil videre :)

Dejligt vægten ikke stiger selvom du synder lidt engang imellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Ja, det er rart at den i hvert fald ikke stiger :) Men da jeg syndede i weekenden havde jeg jo så også spist sundt hele ugen op til.

På trods af pizza igår er det da alligevel lykkes at smide 300g så vægten nu siger 168 lige ud :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg ikke lige dy mig for at skulle en tur på vægten her til morgen og den sagde 167,1 kg, så jeg har smidt yderligere 900g :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kunne jeg ikke lige dy mig for at skulle en tur på vægten her til morgen og den sagde 167,1 kg, så jeg har smidt yderligere 900g :bunny

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at du er kommet igang og tager det så seriøst!

Held og lykke med projektet, jeg er sikker på at du nok skal klare det, hvis du bare holder ud og er stædig! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at du er kommet igang og tager det så seriøst!

Held og lykke med projektet, jeg er sikker på at du nok skal klare det, hvis du bare holder ud og er stædig! :goodluck

Tak :)

Den her gang skal jeg nok holde ud. Jeg har nemlig den bedst mulige motivation: en lille bebs! :7himmel Så hver gang jeg synes det er træls eller overvejer noget usundt i hverdagene, så siger jeg lige til mig selv "Vil du være gravid eller hva?" og så er det ligsom om lysten til det usunde forsvinder lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot vægttab :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot vægttab :glad

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen i går gik rigtig godt for det lykkedes mig kun at spise lutter sunde ting :glad Så da jeg stod op var jeg lidt nysgerrig for at se hvor stor en forskel der kunne nå at ske på en dag og tænke at det da ikke kunne være så meget, MEN... Da jeg stilte mig på vægten sagde den 165,9 altså en forskel på 1,2 kg siden i går :o Var på den 3 gange, men den sagde det samme hver gang... Vildt mærkeligt, men rigtig fedt :D

Det betyder altså indtil nu et samlet vægttab på 8,4 kg :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER