Klitgaard1990

ÆL-Tests...

16 indlæg i dette emne

endelig kunne jeg låne noget internet så jeg kunne få smidt billederne ind..

1. test jeg tog.. ca. 2 timer uden at drikke eller være på toilettet..

post-2010-039976500 1319217157_thumb.jpg

2. test.. også ca, 2 timer uden at drikke eller være på toilettet..

post-2010-090237500 1319217219_thumb.jpg

3. test (igår, torsdag).. næsten 2 timer uden at drikke eller være på toilettet..

post-2010-054303100 1319217266_thumb.jpg

4. test (taget her til eftermiddag).. efter 1 time uden at drikke eller være på toilettet (kunne simpelthen ikke vente mere)..

post-2010-002350600 1319217319_thumb.jpg

og G-testen fra igår, torsdag.. (3+2 hvis jeg er gravid)

post-2010-029142100 1319217595_thumb.jpg

post-2010-091290300 1319217617_thumb.jpg

så hvad siger i? er det bare mig der mener at de ÆL-tests er positive?(ihvertfald de 3 første) eller er i enige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes den første ÆL test ser positiv ud og resten af stakken ser ret negative ud.

Er en ÆL test ikke kun positiv såfremt teststregen er mindst ligeså tydelig som kontrolstregen?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har slet ikke forstand på det, og har endnu ikke kunne producere en helt tydelig streg.. ikke engang omkring ÆL...

derfor spørger jeg lidt efter hjælp og nærmest prof. ekspertise fra de mere erfarne der er herinde.. :)

men det siges jo at graviditet kan påvirke ÆL-tests... så derfor skulle mit lille test-monster jo have stillet sin tilfredshed..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil desværre ikke sige, at nogen af dem er positive :( Teststregen skal være lige så tydelig som kontrolstregen eller tydligere, før man kalder en ÆL-test positiv. Jeg har selv brugt ÆL-tests igennem flere omgange mens vi har forsøgt at blive gravide - og jeg ved, at det kan være virkelig svært af fange testen "klokkeklart" positivt <_< Det er faktisk endt ud med, at jeg tester 2-4 gange i løbet en af dag når jeg kan se, at teststregen begynder at tage til i intensitet - og det har resulteret i, at det har givet pote til meget positive tests (hvis man kan kalde dem det :huh )

Jeg vedhæfter et billede af mine seneste mest positive test, måske forklarer det bedre hvad jeg mener ;)

post-3333-004484100 1319219856_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første er den der ser ud til at være tættest på at være positiv, som Majkat skriver, så skal en ÆL test have 2 lige tydelige streger, hvis ikke en endnu tydeligere test streg. Måske du bare har haft ÆL senere end du regner med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står i indlægssedlen at man Helst ikke skal drikke noget eller gå på toilettet i minimum 2 timer før. Jeg har knap og nap kunne holde 2 timer (dog har jeg drukket lidt vand) og den sidste test kunne jeg ikke holde mig mere efter bare 1 time.. Det må da også have en indvirkning i at de ikke er helt positive..

Og så synes jeg også at de var tydeligere i virkeligheden end på billederne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første vil jeg mener er "mest" positiv.. Og den er nok muligvis taget "efter" ÆL..

Umiddelbart ser de andre bare "almindelige" ud.. Sådan ser mine også ud, hvis jeg tager dem og jeg ikke har ÆL..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den første kommer tættest på at være positiv, men jeg vil ikke mene at nogen af den er helt positive... Ønskebebs illustrerer det rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står i indlægssedlen at man Helst ikke skal drikke noget eller gå på toilettet i minimum 2 timer før. Jeg har knap og nap kunne holde 2 timer (dog har jeg drukket lidt vand) og den sidste test kunne jeg ikke holde mig mere efter bare 1 time.. Det må da også have en indvirkning i at de ikke er helt positive..

Og så synes jeg også at de var tydeligere i virkeligheden end på billederne..

Så stor en betydning har væskeindtaget ikke, i så fald skulle kontrolstregen også være tilsvarende svagere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så stor en betydning har væskeindtaget ikke, i så fald skulle kontrolstregen også være tilsvarende svagere :)

Lige på det punkt har jeg jo ingen erfaring eftersom det er første gang jeg har prøvet ÆL-tests :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre enig med de andre. Kontrolstreg og teststreg skal være lige tydelige, alternativt skal testsregen være mere tydelig end kontrolstregen før det er en positiv test.

Op på hesten igen, er sikker på du nok en dag skal teste positiv :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. Må tage en g-test imorgen tidlig og så tage den derfra..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det korrekt forstået, at det ikke er ÆL du har testet for, men egentlig et håb om, at du er gravid og derfor kunne lave positive ÆL-tests? Hvis det er, har du så ingen ide om, hvornår du havde ÆL? Kan se, at du er på testholdet i denne uge, så hvis der er noget- og hvis det er et par uger siden ÆL, så skulle du kunne få vished i morgen :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det korrekt forstået, at det ikke er ÆL du har testet for, men egentlig et håb om, at du er gravid og derfor kunne lave positive ÆL-tests? Hvis det er, har du så ingen ide om, hvornår du havde ÆL? Kan se, at du er på testholdet i denne uge, så hvis der er noget- og hvis det er et par uger siden ÆL, så skulle du kunne få vished i morgen :) :goodluck

Yep, mit indre testmonster ville gerne have vished om jeg var gravid eller ej, da jeg har en masse tegn som jeg også havde med Kira.. Men tro mig.. Jeg tester som det første imorgen når jeg vågner :) men er ikke helt sikker på min ÆL.. Men det har været et sted imellem d. 8. Og d. 15... Så jeg håber at jeg kan teste positivt imorgen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep, mit indre testmonster ville gerne have vished om jeg var gravid eller ej, da jeg har en masse tegn som jeg også havde med Kira.. Men tro mig.. Jeg tester som det første imorgen når jeg vågner :) men er ikke helt sikker på min ÆL.. Men det har været et sted imellem d. 8. Og d. 15... Så jeg håber at jeg kan teste positivt imorgen..

Lad os så håbe, at du havde ÆL for en uge siden, så du kan få vished i morgen :) Ellers går der jo nok lige en uges tid endnu, hvis det var den 15. ;) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare SÅ dårlig til den ventetid.. :D og har ikke rigtig tjek på min cyklus efter jeg stoppede med p-piller sidst i august..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER