baby-vr

Erfaring med "hjertepude"

13 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at investere i sådan en "hjertepude", da min datter på 9½ uge er ved at blive lidt flad i baghovedet.

Hun ligger selvfølgelig på maven noget af sin vågentid - men hun er også vild med at ligge på ryggen og spjætte med arme/ben :yay Derudover forsøger jeg at putte hende på siden når hun skal sove, da man kan se på hendes hovedform, at hun skal "trykkes" lidt i siderne :bed men hun ender altid på ryggen i løbet af luren.

Derfor vil jeg høre hvilke erfaringer I har med den "hjertepude"?

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte den og er rigtig glad for det. Har fået rettet hans hoved næsten helt ud.

Det er ikke så længe man kan bruge den, men synes alligevel det er en god investering.

Jeg købte den forøvrigt på ebay, hvor den er væsentligt billigere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en hjertepude...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft rigtig go erfaring med sådan en til min søn. Han har hverken skævt eller fladt hovede. han var på vej til at blive lidt flad, men så tog vi puden i brug og det hjalp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte den og er rigtig glad for det. Har fået rettet hans hoved næsten helt ud.

Det er ikke så længe man kan bruge den, men synes alligevel det er en god investering.

Jeg købte den forøvrigt på ebay, hvor den er væsentligt billigere :)

Jeg har også overvejet at købe den, da Theo er blevet lidt flad i baghovedet. Men jeg ved ikke om det er for sent nu? Han er 2 1/2 måned. Hvor længe brugte du den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også overvejet at købe den, da Theo er blevet lidt flad i baghovedet. Men jeg ved ikke om det er for sent nu? Han er 2 1/2 måned. Hvor længe brugte du den?

Man kan vist rette på hovedet til de er fire måneder. Vi stoppede med at bruge den for to-tre uger siden, da han flyttede over i sin seng, hvor der er så meget plads at han aldrig lå særligt længe på den. I liften er den god, men tager ca ti cm i længden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også overvejet at købe den, da Theo er blevet lidt flad i baghovedet. Men jeg ved ikke om det er for sent nu? Han er 2 1/2 måned. Hvor længe brugte du den?

blander mig lige :P

Vi brugte den indtil 4-5mdr.

Jamie var også flad på et tidspunkt.

Men så længe at du ligger ham på maven, når han er vågen,

så tror jeg sagtens at det skal nå at rette sig.

Eller det kan det også, for det gjorde det ved Jamie.

Man kan vist rette på hovedet til de er fire måneder. Vi stoppede med at bruge den for to-tre uger siden, da han flyttede over i sin seng, hvor der er så meget plads at han aldrig lå særligt længe på den. I liften er den god, men tager ca ti cm i længden.

Hovedet kan nå at rette sig inden 6 måneder, men derefter er det så for sent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en hjertepude...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vist rette på hovedet til de er fire måneder. Vi stoppede med at bruge den for to-tre uger siden, da han flyttede over i sin seng, hvor der er så meget plads at han aldrig lå særligt længe på den. I liften er den god, men tager ca ti cm i længden.

blander mig lige :P

Vi brugte den indtil 4-5mdr.

Jamie var også flad på et tidspunkt.

Men så længe at du ligger ham på maven, når han er vågen,

så tror jeg sagtens at det skal nå at rette sig.

Eller det kan det også, for det gjorde det ved Jamie.

Hovedet kan nå at rette sig inden 6 måneder, men derefter er det så for sent :)

Dejligt at høre piger :)

Kunne ikke dy mig i går, så har allerede bestilt den og den kom ind af døren her til formiddag :)

Så nu må vi se hvad den kan gøre for det lille flade hoved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er en hjertepude...

Det er sådan én her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super.. det må jeg lige have undersøgt nærmere så :glad

Du er hurtig LilleMi.. er spændt på at høre hvad Theo synes om den?! :goodluck Hvor har du bestilt den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super.. det må jeg lige have undersøgt nærmere så :glad

Du er hurtig LilleMi.. er spændt på at høre hvad Theo synes om den?! :goodluck Hvor har du bestilt den?

Ha ha... Ja, men jeg havde faktisk overvejet den tidligere ;)

Jeg bestilte den på babygear.dk til 249 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt den til Kristine fra starten af, og hun har ikke fået fladt eller skævt baghoved! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER