Lotte

Charter rejse

7 indlæg i dette emne

Hej Piger...

Manden og jeg plejer at være på skiferie... i år passer det så rigtig dårligt med graviditet, så vi har snakket om en charter ferie sidst i januar.

Ingen af os har nogensinde været på den slags rejse før. Vi skal på en all inv´clusive tur som er børnevenligt til Josefine.

Vi snakker lidt om Egypten (Sharm El Zheik) eller Spanien (Gran Canaria)

Er der nogen der har nogle oplevelser, vi er lost på hvad vi skal vælge, hvad er godt vejrmæssigt i januar??

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var ikke taget til Spanien i januar! Så jeg vil anbefale Egypten. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige fortælle at min svoger og svigerinde rejser til Egypten med deres to børn i slutningen af november... 5 stjerners hotel med all inclusive, fly og transport til/fra lufthavn i Egypten.... Alt i alt 12.500 kr. :o hurdlen er at de skal flyve fra Hamborg, skulle de flyve fra Billund ville prisen for samme rejse være over 20.000 kr....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil bare lige fortælle at min svoger og svigerinde rejser til Egypten med deres to børn i slutningen af november... 5 stjerners hotel med all inclusive, fly og transport til/fra lufthavn i Egypten.... Alt i alt 12.500 kr. :o hurdlen er at de skal flyve fra Hamborg, skulle de flyve fra Billund ville prisen for samme rejse være over 20.000 kr....

Gennem hvilken hjemmeside har de booket det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gennem hvilken hjemmeside har de booket det?

Op igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja der er sindsygt mange penge at spare hvis man er villig til at køre til hamborg. jeg vil også anbefale egypten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi flyver altid fra Hamborg og det er meget billigere.

Helt klart Egypten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER