Banshee

Vi ved ikke hvem der læser med.

33 indlæg i dette emne

Ja, man skal tænke sig lidt om...

Jeg er ikke anonym herinde - jeg vil gerne ha

den frihed til ikke at behøve at være det.

og med mine børns navne, så tror jeg hurtigt

at folk kan regne ud, hvem Sookie er ;)

Jeg troede ikke at der ville være nogen på bk, som jeg kendte..

men efter mit emne med "navne søster" i fortroligt, så kom den tilbage.

og det var også derfor jeg ville ha det slettet.

Manden fik et opkald fra dem om at de havde hørt at vi var sure over det - men at deres datter

altså ikke skulle hedde det alligevel og havde fået et andet navn.

Måske har de hørt det fra nogen ude i byen - men vi har altså ikke sagt til

nogen at vi var "sure" over det - kun at det var kikset.

Selvom jeg var hamrende ligelgad med det, da jeg skrev indlægget, så kunne

jeg godt se at det nok ikke var så smart bagefter.

Så jeg kan ikke lade være med at tænke på at der nok

er en herinde på BK, der ved hvem jeg er. og det er da lidt

underligt at personen så ikke giver sig til kende.

For jeg bryder mig heller ikke særlig meget om det.

men jeg prøver så at holde mig uden for sex og samliv osv - for der er sg*

ikke nogen herfra byen, der skal vide noget om mit sexliv og jeg kunne heller

ikke drømme om at gøre det overfor manden.

(jeg har en kusine herinde, men jeg ved at hun 100% holder tæt,

men hun er så heller ikke aktiv herinde, hun bruger mest BX).

Det er lige netop sådan en situation jeg jo synes jeg lidt er i.. at man BAGEFTER finder ud af, at der er en der lurer med. Og det kunne bare være rart at folk lige sagde "hey, jeg kender dig altså bare lige så du ved det"

Altså, hun er ikke en type som har nogen venner.. Så umiddelbart ville det altså være NOGET af et tilfælde - plus at tråden er noget nær 2 måneder gammel.. Så jeg tror det er mere sandsynligt at hun har fundet ud af det var mig der kom herinde, også har luret alle mine indlæg igennem.. Det andet er simpelthen lidt for vildt, hvis det kunne lade sig gøre :)

Jeg synes det er fedt at der er så mange der "står frem". Det har jeg egentlig også gjort - mit navn, min alder, min hjemby osv er jo åben for alle kan man sige. Jeg har også smidt billeder af mig herinde, og haft billede på min profil.

Det er måske netop fordi jeg selv har været så "Åben" herinde, at jeg også forventede at folk som "opdagede mig", ville skrive.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var ærlig talt også blevet stiktosset hvis én jeg kendte havde "brokket" sig over mig online på et forum. Også selvom der ikke bliver skrevet hvem det omhandler, og jeg godt selv var klar over problemet/konflikten.

Jeg ville alligevel føle mig udleveret på en eller anden måde.

Jeg ville også synes det var rigtig ubehageligt hvis min mand snakkede med andre om vores eventuelle problemer, og jeg bestræber mig også på ikke selv at gøre det. Lidt små-brok til min mor når han ikke lige støvsuger bliver det da til, men de personlige ting er mellem ham og jeg. Lige som jeg synes en konflikt mellem venner skal holdes der.

Men jeg synes nu også din veninde kunne have startet med at konfrontere dig med det, og I så der i gennem kunne op nå gensidig forståelse for hinandens handlinger og tanker.

Mht. det at være anonym, har jeg jo selv fornylig valgt at skifte brugernavn, og samtidig fjerne navn osv. rundt omkring. Ikke fordi jeg vil være total hemmelig - bare mindre åbenlys. Men jeg tænker stadig MEGET over hvad jeg skriver, og skriver for så vidt muligt kun om mig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan bestemt også sætte mig ind i hvordan hun må have det - netop derfor fik jeg det fjernet, så snart hun skrev - uden at hun bedte om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, sikke en udvikling det hele har taget :rolleyes

Pludselig ringede det på her, og der stod veninden så.. Vi var begge ret oppe og køre, men det endte faktisk med vi fik talt det hele igennem..

Det vidste sig så at være en uheldig formulering, jeg skrev for nogle måneder siden - og jeg er faktisk ikke engang sikker på det var om hende. Nu har jeg i hvert fald fået slettet det rigtige sted.

Hun har ikke luret rundt herinde, og læst alt jeg har skrevet - men ligemeget hvad, synes jeg det er rart at have talt sammen.

Hun forklarede hvordan hun havde det - at jeg havde ramt et ømt punkt, og da jeg læste indlægget, kunne jeg godt se at hvis jeg havde ment dem, var det faktisk ikke særlig sødt skrevet!

Det var dejligt at få talt ud om det - vi brugte over en time på at tale om det, og ja, det var bare rart!! Hun betyder jo en del for mig - og jeg også for hende, og det er jo nok derfor vi begge reagerede lidt voldsommere end vi burde.

Lige nu er jeg bare glad - om det har ændret vores venskab, det ved jeg ikke - men jeg føler at hun har en forståelse for min side og jeg har ihvertfald også for hendes side..

Udover det, har jeg bestemt lært at det er vigtigt at tænke en ekstra gang over hvad man får skrevet - det har jo aldrig været min mening at såre nogen, overhovedet.. Jeg har aldrig villet udstille nogen, men kan godt se at det er jeg jo nok kommet til alligevel.

Jeg håber faktisk det har bragt os tættere sammen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I fik snakket sammen i hvert fald, så må tiden vise, om I kan blive gode veninder igen, det vil jeg håbe for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I fik snakket sammen i hvert fald, så må tiden vise, om I kan blive gode veninder igen, det vil jeg håbe for jer :goodluck

Ja, det var virkelig dejligt.. Vi endte med at blive enige om at der I et venskab bør være plads til at man kan lave fejl, og at man kan komme til at træde ved siden af.

Så håber virkelig at det er en ny start på et gammelt venskab :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, sikke en udvikling. Men det er da super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, sikke en udvikling. Men det er da super :)

Ja, var virkelig overrasket!! Egentlig var jeg SÅ gal til at starte med, at jeg ikke havde lyst til at tale med hende.. Der gik også 10-15 min i døren, før jeg bad hende komme med ind. Men det var dejligt, og når man får talt om det, går det nok også op for en hvor meget de få veninder man har, betyder noget.

Her i området har jeg faktisk ikke så mange andre end hende jo..

Hvis hun begyndte at komme herinde, ville det faktisk være fedt, fordi vi så kunne dele en del mere af vores liv med hinanden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER