Jutlandia

Hmm...hvad skal det nu betyde??

6 indlæg i dette emne

Hej Piger :)

Kaster mig lige ud i min første tråd!

Har læst lidt med på sidelinjen, men nu bliver det altså til en tråd fra mig..

Jeg er stoppet med p-piller i maj måned. Jeg har så haft nogenlunde regelmæssig mens siden ca. 28 dage! Og jeg har haft en tydelig indikation af ægløsning, oppustethed og mens lignende smerter ca 14 dage inden mens er kommet (har dog ikke brugt ÆL test), så har jo bare tænkt at det er super skønt at kroppen ser ud til at virke som den skal :)

Men men men....nu er det så at jeg er blevet forvirret, min 5. cyklus var pludselig noget kortere = 24 dage har siden ikke mærket noget til ÆL.. Men har til gængeld oplevet en lille pletblødning d. 4 okt. (første dag i sidste mens d. 24/9), så kom der igen lidt pletblødning d. 12-13 okt. og igen i går og i dag! Det er bare sådan meget lidt lyserødt/brunligt når jeg tørre mig, men ikke ved hvert toiletbesøg og ingen smerter overhovedet! Hmm.... hvad er nu det?? Er der nogen der har oplevet at deres cyklus pludselig blev underlig? Og hvad med disse pletblødninger hvad betyder de? Er det mon bare en meget lang optakt til en mens, eller kunne det være en graviditet? Bliver jo også lidt nærvøs for om der er noget galt (underlivsbetændelse/celleforandringer etc.)

Jeg synes jeg mærker lidt muren i maven i dag, har også ømme bryster og havde også lidt kvalme i morges, men dette kan jo være indbildning eller tegn på mens (plejer dog ikke opleve de to sidste).

Det skal nævnes at vi sådan set først har planer om PB til foråret, men vi benytter os af "stå af i Roskilde metoden" og vi er helt klar over at det ikke er en sikker metode :whistling

Håber nogen har et bud på hvad der sker med min krop/eller måske har prøvet noget lignende??

Hilsner Jutlandia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at tage en test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker jo bare at det er alt for tidligt at tage en test, altså vil jo kunne få en falsk negativ. Men ja overvejer det da :rolleyes

Man læser jo bare at man skal prøve at vente til evt udebleven mens! Men kan være jeg skal prøve med morgenurin i morgen tidlig hvis mens endnu ikke er kommet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare fortælle at min cyklus osse har drillet til tider. Især sidste sommer var den slem. Nogle af mine mens'er var faktisk ikke andet end brunt/rødlidt (og nogen gangen næsten sort) udflåd. I foråret gjorde den lidt af det samme igen, hvor det bare blev tykke slimklumper (ja - undskyld detaljerne :blink )

Har dog ikke prøvet at være gravid i de 2 år vi har arbejdet på PB, så ved ikke om du evt. kunne være blevet gravid. Men hvem ved? Nogen gange er der jo de samme symp. på graviditets som ved mens????

Kroppen er bare ikke til at blive klog på tror jeg. Nogen gange er det virkelig :prik :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. :balloons

Jeg vil også opfordre dig til at tage en test. :) Man kan ikke altid regne med de cyklusser, så der kan jo være gevinst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede her til morgen...negativ...hmm

Men hvis jeg skal regne med min gennemsnitlige cyklus længde er jeg kun 3+3 så jeg må jo bare vente og se om mens kommer og ellers teste igen..

Pletblødningerne er i hvert fald stoppet nu

Tak for besvarelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER