Glowin

Autostol - Cybex Pallas 2-fix

5 indlæg i dette emne

Vi er så småt igang med at kigge efter næste autostol - mest af alt for at beslutte os og kunne holde øje til januar udsalget :)

Vi har kig på denne Cybex Pallas 2-fix

pallas_2_fix_cobblestone.jpg

Den ligger helt i toppen hos både TÆNK og FDM. Jeg kan godt li' at den scorer ekstra plus på at være kemikaliefri + at det er en 9-36kg stol - og dermed en stol hun kan bruge indtil hun ikke længere skal bruge autostol.

- Derudover har den noget nyt LSP, som er med til at stød absorbere ved side-kollisioner.

Nogen der har erfaring med den?

Nu jeg lige tænker mig om har jeg hørt om nogle som har købt deres stole i Tyskland - Er det noget du har erfaring med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke selv nogen erfaring med stolen, men har hørt at mange børn ikke bryder sig om

mave puden.

men jo den er smart og scorer top karakter.

kan den sættes i hvile position ?

Det kan de fleste 9-36kg. nemlig ikke og for mig,

der trækker det meget ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv nogen erfaring med stolen, men har hørt at mange børn ikke bryder sig om

mave puden.

men jo den er smart og scorer top karakter.

kan den sættes i hvile position ?

Det kan de fleste 9-36kg. nemlig ikke og for mig,

der trækker det meget ned.

Ja den kan sættes i hvileposition.

Hmm.. ikke bryder sig om mavepuden? Hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den kan sættes i hvileposition.

Hmm.. ikke bryder sig om mavepuden? Hvordan?

Jeg har desværre heller ingen erfaring med stolen, men ang dét med mavepuden, så har jeg også hørt at ungerne ikke gider sidde "fastklemt", som de jo gør i denne model, fordi den store "pude" skal sidde foran maven. Jeg kunne i hvert fald sagtens forestille mig, at Isabella ville blive tosset, hvis hun blev proppet ned imellem ryglænet og mavepuden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre heller ingen erfaring med stolen, men ang dét med mavepuden, så har jeg også hørt at ungerne ikke gider sidde "fastklemt", som de jo gør i denne model, fordi den store "pude" skal sidde foran maven. Jeg kunne i hvert fald sagtens forestille mig, at Isabella ville blive tosset, hvis hun blev proppet ned imellem ryglænet og mavepuden ;)

Lige præcis også sådan jeg tror Chloe ville blive tosset over det.

men, hvis hun jo kommer i stolen allerede fra 9 måneder, så kan det jo være at hun kan vænne sig til den ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER