isabelltrold

Hvad går I op i når I køber babytøj?

8 indlæg i dette emne

Har tænkt meget over hvad mødre går op i når de er ude og shoppe babytøj??

Det ville være super dejlig hvis der var nogen der gad svare på så mange af mine spørgsmål som muligt da jeg er rigtig nysgerrig omkring emnet. :)

Skal det være økologisk bomuld, eller er det fint nok med almindelig bomuld?

Skal sparkedragterne helst være med sjove babymotiver, mønstret eller i en plain farve?

Handler I helst på nettet eller i butikker? Hvad føler I er lettest, og I får mest ud af? Hvad gør at I hellere handler på nettet?

Hvad sover jeres babyer helst i? Heldragter med fødder i? - Sparkedragter med korte ærmer eller helt uden ærmer?

Hvad gør at I (hvis I oftest handler på samme hjemmeside) at I kommer tilbage og handler på samme hjemmeside? Går I meget op i om hjemesiden ser professionel ud, at der er et ''tæt'' forhold mellem kunde og sælger?

Er sparkedragter med dyre motiver på noget I umiddelbart ville købe? Er en tekst på dragten mere interessant?

Hvad for noget legetøj, bamser og rangler køber I helst til jeres børn?

Hvis I køber det, er det så online eller i butikker?

Tusind tak for hjælpen, og sætter pris på I lige ville bruge 5 min. på at læse det igennem og svare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har tænkt meget over hvad mødre går op i når de er ude og shoppe babytøj??

Det ville være super dejlig hvis der var nogen der gad svare på så mange af mine spørgsmål som muligt da jeg er rigtig nysgerrig omkring emnet. :)

Skal det være økologisk bomuld, eller er det fint nok med almindelig bomuld? Det har jeg ikke gået så meget op i, øko er da dejligt, men ikke et must

Skal sparkedragterne helst være med sjove babymotiver, mønstret eller i en plain farve? Jeg har haft lidt af hvert, har været meget glad for Idats farver og rolige print.

Handler I helst på nettet eller i butikker? Hvad føler I er lettest, og I får mest ud af? Hvad gør at I hellere handler på nettet? jeg handler på nettet - helt enkelt fordi jeg så kan handle når jeg har tid, søger efter de farver og str jeg skal bruge, og slipper for at rode rundt i overvarme babyshops med trætte børn under armen og selv stresset efter arbejde osv

Hvad sover jeres babyer helst i? Heldragter med fødder i? - Sparkedragter med korte ærmer eller helt uden ærmer?I efteråre/vinterhalvåret sov de i heldragter UDEN fødder, det er nemlig møg irreterende og baby får altid krøbet sig helt ind i dragten.- og så uldsokker udenpå. Om sommeren i dragter med korte ærmer og ben

Hvad gør at I (hvis I oftest handler på samme hjemmeside) at I kommer tilbage og handler på samme hjemmeside? Går I meget op i om hjemesiden ser professionel ud, at der er et ''tæt'' forhold mellem kunde og sælger? Nej, det skal være billigt, helst fragtfrit, og med godt udvalg. og gerne ofte gode tilbud

Er sparkedragter med dyre motiver på noget I umiddelbart ville købe? Er en tekst på dragten mere interessant?

Jeg elsker dyremotiver bla Idat

Hvad for noget legetøj, bamser og rangler køber I helst til jeres børn?

Hvis I køber det, er det så online eller i butikker?

Begge dele , har været glad for Lamaze, lilliputiens mm

Tusind tak for hjælpen, og sætter pris på I lige ville bruge 5 min. på at læse det igennem og svare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svaret Laustsen . Det var virkelig en stor hjælp . :)

Skal lige tilføje et til spørgsmål , er du/I villige til at betale de ekstra penge mere for at få økologisk bomuld , eller nøjes I så bare med almindeligt bomuld og sparer de ekstra penge ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svaret Laustsen . Det var virkelig en stor hjælp . :)

Skal lige tilføje et til spørgsmål , er du/I villige til at betale de ekstra penge mere for at få økologisk bomuld , eller nøjes I så bare med almindeligt bomuld og sparer de ekstra penge ??

Tja, bare det er lækekr blød bomuld i god kvalli, så gør det mig ikke noget det ikke er øko. Tror jeg har haft måske 4-5 tøjdele i øko bomuld, der var ingen forskel på det, udover den gode samvittighed måske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super . Tak for den hurtige besvarelse :) God dag til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har tænkt meget over hvad mødre går op i når de er ude og shoppe babytøj??

Det ville være super dejlig hvis der var nogen der gad svare på så mange af mine spørgsmål som muligt da jeg er rigtig nysgerrig omkring emnet. :)

Skal det være økologisk bomuld, eller er det fint nok med almindelig bomuld?

Jeg går ikke meget op i økologi (kun lidt ifbm mad), så hvis kvaliteten er iorden, så vælger jeg almindelig bomuld.

Skal sparkedragterne helst være med sjove babymotiver, mønstret eller i en plain farve?

Jeg kan godt lide at der er mange farver og spræl på tøjet. Glade farver og mønstre. Det kan sagtens være ensfarvet, bare det er skrappe farver og ikke sarte farver.. :)

Handler I helst på nettet eller i butikker? Hvad føler I er lettest, og I får mest ud af? Hvad gør at I hellere handler på nettet?

Jeg kan godt lide at handle på nettet, da det er dejlig nemt, man kan gøre det på alle tider af døgnet i ro og mag. Men falder da også en gang imellem for noget jeg bare MÅ have i en fysisk butik og køber det med det samme.. :)

Hvad sover jeres babyer helst i? Heldragter med fødder i? - Sparkedragter med korte ærmer eller helt uden ærmer?

Om vinteren sover Hannah i heldragt uden fødder og så har hun strømper på. I sommermånederne sover hun i kortærmet body og hvis det er RIGTIG varmt sover hun kun i ble og underbukser.. :)

Hvad gør at I (hvis I oftest handler på samme hjemmeside) at I kommer tilbage og handler på samme hjemmeside? Går I meget op i om hjemesiden ser professionel ud, at der er et ''tæt'' forhold mellem kunde og sælger?

Jeg går ikke op i tæt forhold mellem kunde og sælger, men forventer den samme service på nettet, som i en fysisk butik (mere eller mindre). Jeg går op i at hjemmesiden er overskuelig og nem at finde rundt på. Og billig (gerne gratis) fragt og gode tilbud.. :)

Er sparkedragter med dyre motiver på noget I umiddelbart ville købe? Er en tekst på dragten mere interessant?

Jeg er lidt til det hele. Dyremotiver er sødt og falder i rigtig god jord hos Hannah-musen.. Men synes også tekst kan være sødt eller fedt.. :)

Hvad for noget legetøj, bamser og rangler køber I helst til jeres børn?

Hvis I køber det, er det så online eller i butikker?

Hannah har haft mest Lamaze og Tiny Love og det er primær købt i fysiske butikker, da det ofte har været impulskøb.. :whistling

Tusind tak for hjælpen, og sætter pris på I lige ville bruge 5 min. på at læse det igennem og svare.

Det var så lidt..Håber du kan bruge det til noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare lækkert at I gider tage jer tid til at svare på mine spørgsmål . Tusind tak , jeres besvarelser hjælper mig rigtig meget , specielt det med øko eller ikke øko bomuld :)

Rigtig god dag ! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det være økologisk bomuld, eller er det fint nok med almindelig bomuld?

Det går jeg ikke så meget op i, men det er da et +. specielt hvis det er katvig :D

Skal sparkedragterne helst være med sjove babymotiver, mønstret eller i en plain farve?

Jeg er mest til noget flot print, gerne i nogle fede farver :)

Handler I helst på nettet eller i butikker? Hvad føler I er lettest, og I får mest ud af? Hvad gør at I hellere handler på nettet?

jeg handler altid børnetøj på nettet, da man tit kan få det meget billigere end i en fysisk butik. og så har jeg også 20km. til nærmeste børnetøjsbutik, så det er meget nemmere at få det sendt lige til døren.

Hvad sover jeres babyer helst i? Heldragter med fødder i? - Sparkedragter med korte ærmer eller helt uden ærmer?

Min dreng sover i heldragter, uden fødder. korte ærmer brugte vi kun i sommertiden, det er det alt for koldt til nu.

Hvad gør at I (hvis I oftest handler på samme hjemmeside) at I kommer tilbage og handler på samme hjemmeside? Går I meget op i om hjemesiden ser professionel ud, at der er et ''tæt'' forhold mellem kunde og sælger?

Nej det går jeg ikke så meget op. jeg køber tøjet der, hvor jeg kan få det til bedste pris.. og så er fri fragt (eller ihvertfald billig) noget der betyder meget.

jeg nægter simpeltghen at give 50-75kr for fragt, så finder jeg hellere et andet sted.

og så skal butikken også virkelig kunne finde ud af at sætte nogle ordentlige priser, når de har udsalg. Forholdet behøver ikke at være tæt, men de skal ku finde ud af at svare på mails og lytte til deres kunder.

Er sparkedragter med dyre motiver på noget I umiddelbart ville købe? Er en tekst på dragten mere interessant?

ja, jeg er faktisk mest til dragter med dyreprint. :) Specielt Molo formår at lave noget fedt.

Hvad for noget legetøj, bamser og rangler køber I helst til jeres børn?

Hvis I køber det, er det så online eller i butikker?

Det må nok være mest i fysisk butik. kan rigtig godt li mærket Lamaze til de små.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER