fynboen

AV AV AV AV AV...

13 indlæg i dette emne

Min kæreste og jeg havde sex igår og det gjorde ondt... For det første fordi han ramte noget oppe i mig når han kom lidt for højt op, men det gjorde også ondt når han kørte ind og ud... Bagefter da jeg skulle på toillettet, var jeg mega øm.. Det gjorde helt vildt ondt og sve...

Nu erjeg kommet til at tænke på om man kan "træne" undelivet op til sex, altså at hvis man nu har mere sex, om der så er mindre sandsynlighed for at blive øm...

For kunne også nemt blive øm inden jeg blev gravid, så det er ikke det som gør det...

Unskylder mange gange for detaljerne, men håber i kan klare det jer som læser det... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil bare sige jeg læser lidt med på dit emne.. Sex har også altid været lidt af et "problem" da jeg også bliver meget øm, har egentlig ikke tænkt om man kan træne det op ved regelmæssigt sex. nogle gange er det slemt andre gange ikke så galt, men har aldrig tænkt hvor aktive vi er ved de forskellige ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender desværre ikke problemet, men tænkte på om glidecreme måske kunne hjælpe?

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender desværre ikke problemet, men tænkte på om glidecreme måske kunne hjælpe?

Linda

Det er ikke fordi der ikke er fugtigt nok dernede, det ville være synd at sige da... for kunne nemlig også forstå hvis det var problemet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det han har ramt har sandsynligvis været livmoderhalsen, det kan godt føles ret ubehageligt når penis rammer den... Så må han støde lidt mindre dybt eller i må vælge en stilling hvor den rammer mindre, feks sidelæns

Og ja, man kan træne sig lidt op ved at have feks sex hver eller blot ofte, til at man ikke bliver øm

Di kan evt også have fået noget svamp? det kan svie og gøre lidt ondt både under og efter samleje når man har det.

Prøv evt et par vivag kaplser over et par dage og se om det hjælper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får også ondt når min mand og jeg er i seng sammen. Så vi har prøvet med forskellige stillinger, for at finde den der gør minst ondt. Og pt er det den hvor man ligger i ske der er bedst, den stilling gør faktisk ikke ondt på mig. Så mit råd er at i skal prøve jer frem og finde den stilling der er bedst for dig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får også ondt når min mand og jeg er i seng sammen. Så vi har prøvet med forskellige stillinger, for at finde den der gør minst ondt. Og pt er det den hvor man ligger i ske der er bedst, den stilling gør faktisk ikke ondt på mig. Så mit råd er at i skal prøve jer frem og finde den stilling der er bedst for dig..

Den stilling har jeg også fundet ud af ikke gør ondt på mig... Jeg tænker så lidt at jeg er i tvivl om hvor meget han får ud af det, for synes så tilgengæld der går EKSTREMT lang tid inden han er færdig... Men det kan godt ske det bare er mig som føler det.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den stilling har jeg også fundet ud af ikke gør ondt på mig... Jeg tænker så lidt at jeg er i tvivl om hvor meget han får ud af det, for synes så tilgengæld der går EKSTREMT lang tid inden han er færdig... Men det kan godt ske det bare er mig som føler det.. :blush

det må da kun være skønt at det tager lang tid.. :hophop

Men ja, man skal finde nogle stilligner hvor han ikke lige rammer på den livmoderhals, og der må man prøve sig lidt frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det må da kun være skønt at det tager lang tid.. :hophop

Men ja, man skal finde nogle stilligner hvor han ikke lige rammer på den livmoderhals, og der må man prøve sig lidt frem.

Nogen gange er det godt, men andre gange kan det også være lidt træls, når lysten til mere sex bare ikke er der.. :( forstå mig ret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange er det godt, men andre gange kan det også være lidt træls, når lysten til mere sex bare ikke er der.. :( forstå mig ret...

Hehe jeg forstår godt hvad du mener.. jeg oplever det også - på trods af at jeg elsker sex med min kæreste og synes det er dejligt, så kan jeg godt nå til et punkt under akten hvor at jeg ikke rigtig gider mere eller jeg har fået nok, men han måske stadig ikke er færdig... så kan jeg godt fange mig selv i at tænke om han ikke snart kan gøre sig færdig og synes det er lidt træls det varer så lang tid før han kommer :whistling

Det skal så også siges at det omvendte også kan ske hehe.. hvor jeg måske synes han bliver lidt for hurtigt færdig og jeg vil have mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom du er fugtig nok selv, kan det hjælpe med glidecreme, det kan virke lindrende og måske lidt kølende og derved lette ømheden.

Og ja, hos os virker sidelæns stillingen bedst under graviditet, da han ikke kommer helt op og rammer "bunden"

Håber det bliver bedre for dig, ellers på i jo holde jer til handjobs og/eller oralt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg forstår godt hvad du mener.. jeg oplever det også - på trods af at jeg elsker sex med min kæreste og synes det er dejligt, så kan jeg godt nå til et punkt under akten hvor at jeg ikke rigtig gider mere eller jeg har fået nok, men han måske stadig ikke er færdig... så kan jeg godt fange mig selv i at tænke om han ikke snart kan gøre sig færdig og synes det er lidt træls det varer så lang tid før han kommer :whistling

Det skal så også siges at det omvendte også kan ske hehe.. hvor jeg måske synes han bliver lidt for hurtigt færdig og jeg vil have mere!

Hehe... sådan havde jeg det det den anden dag... Og der kunne egj godt høre på ham at han synes det var lidt mærkeligt at høre mig sige sådan, men er ret sikker på han nød det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jeg forstår godt hvad du mener.. jeg oplever det også - på trods af at jeg elsker sex med min kæreste og synes det er dejligt, så kan jeg godt nå til et punkt under akten hvor at jeg ikke rigtig gider mere eller jeg har fået nok, men han måske stadig ikke er færdig... så kan jeg godt fange mig selv i at tænke om han ikke snart kan gøre sig færdig og synes det er lidt træls det varer så lang tid før han kommer :whistling

Det skal så også siges at det omvendte også kan ske hehe.. hvor jeg måske synes han bliver lidt for hurtigt

færdig og jeg vil have mere!

Lige mine ord :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER