Anna1980

til jer med flaskebørn

9 indlæg i dette emne

Jeg har i dag købt nan ha 1 til min søn da hans mave driller. Mit spørgsmål er så, står I og koger vand hver gang eller har I noget stående i køleskabet som er kogt og klar til at smide pulveret i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skulle på et tidspunkt supplere med flaske om natten, der sagde min sp til mig, at jeg bare skulle have det kogte vand klar. Det er lidt nemmere end at skulle køle det ned :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi koger det og varmer det til temp. Blander til 24 timer af gangen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super tak. tænkte nok at man godt kunne, det tager jo en evighed inden det køler ned... Har gjort tre flasker parat med vand så jeg har dem klar til at putte pulveret i, regner med I også gør sådan. Der står jo at man ikke skal have lavet flaskerne, eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kogte vand om morgenen, kølede det ned, hældte på flasker og kom i køleskabet. Når jeg så skulle bruge en flaske, fik den 30-40 sekunder i mikroovnen, pulver i og VOILA.. Velbekomme.. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælpen. I er så fantastiske. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kogte vand om morgenen, kølede det ned, hældte på flasker og kom i køleskabet. Når jeg så skulle bruge en flaske, fik den 30-40 sekunder i mikroovnen, pulver i og VOILA.. Velbekomme.. :super

Vi gjorde præcis det samme..

Når Soia er sulten skal det være NU, så vi har slet ikke tid til, at køle det ned... Det andet er meget lettere og hurtigere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kogte vand om morgenen, kølede det ned, hældte på flasker og kom i køleskabet. Når jeg så skulle bruge en flaske, fik den 30-40 sekunder i mikroovnen, pulver i og VOILA.. Velbekomme.. :super

Det samme gør vi (hælder dog det kogte vand på flasker og så på køl).

Du må først blande det til 1 døgn af gangen, når baby er over 4 måneder - så behøver man heller ikke koge vandet først, men kan bruge koldt vand fra hanen (som så skal varmes til tempereret tilstand).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Tak for den oplysning. Det vidste jeg ikke. Hvor er der meget man skal huske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER