Verdier

Bliver lidt nervøs..

9 indlæg i dette emne

Så er jeg snart nået dertil hvor tabte sidst..Og ja, jeg bliver bare mere utryg nu.. Men det er nok helt normalt. Heldigvis rejser vi på fredag, så er afsted når det er samme tid..

Synes jeg er lidt øm i underlivet, men er det ikke meget normalt? Tror bare jeg er ekstra opmærksom. Men jeg krydser fingre for den bliver der de næste 6 uger og self. resten af tiden.. smile.gifbd.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været meget øm i underlivet denne gang. Man tænker jo hele tiden er det bare ligament smerter eller et dårligt tegn? og kan faktisk heller ikke huske at jeg havde det sådan her under min første graviditet, men min læge sagde at i 2. graviditet kan man opleve flere smerter/ømhed idet underlivet vokser hurtigere når der nu har været en beboer før.

Så nyd ferien og lad os krydse fingre for alt er vel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at du bliver utryg. Det er jeg også, så det er du ikke alene om. Jeg er også meget opmærksom på hele situationen, tænker f.eks alt for meget over det. Så det er alt ialt normalt vi tænker over vores situation.

Det med ømhed i underlivet er helt normalt, der sker jo så meget "dernede", øget blodtilførsel samt "udvidelse"..:rolleyes

Du skal have god tur :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at den bliver der denne gang :goodluck

God ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens forstå du er utryg.. du får lige en omgang :bd med herfra..

og god ferie :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god ferie og husk nu at slappe af!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået scanningsdatoen at vide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået scanningsdatoen at vide?

Næ.. Ikke endnu.. Men det skal nok lige passe at den kommer når vi er rejst.. Men prøver at ringer derind imorgen og hører ad.. Det kunne jo være de kunne se hvad dato det bliver..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået scanningsdatoen at vide?

Næ.. Ikke endnu.. Men det skal nok lige passe at den kommer når vi er rejst.. Men prøver at ringer derind imorgen og hører ad.. Det kunne jo være de kunne se hvad dato det bliver..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER