Tmm

ER DET NU

11 indlæg i dette emne

Hej tøser .

Eeej jeg har det mærkeligt , jeg vågnede i morges med ondt i lænden og når jeg trak vejret dybt gjorde det ondt op langs maven som stikken , som så gik væk igen , har stadig ind i mellem ondt i lænden og frem på maven samt flere plukveer , er det måske optræk ? jeg mener kan man godt have almindeligt ondt i lænden inden de rigtige veer kommer og bider ? :) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved det ikke, for mine veer startede lige på og hårdt, så jeg var slet ikke i tvivl :) Men håber der er optræk til noget!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine veer sad kun i lænden, og så er du ikke i tvivl;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine veer sad kun i lænden, og så er du ikke i tvivl;)

Min sidste fødsel sad veerne kun som mens smerter i underlivet, så kender ikke til ve smerter i lænden ..

håber det er lige oppe over , hele dagen igår havde jeg skiftevis ondt i lænden og mens smerter nederst i maven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh - det er spændende!! :) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er jo ikke til at holde ud :S - har det som om jeg skal lave stort hele tiden :o det spænder i underlivet som så går over og føles som vilde mens smerter specielt under bevægelse gør hele skambenet ondt og ned langs indersiden i benene og føler mig helt varm i underlivet/nederst i maven.. ååårh kan han dog ikke bare komme ud til os nuu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- btw - I er så fantastisk søde tøser :) håber i bærer over med mig og mit brokkeri :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit vand gik og BUM så kom veerne i stormstyrke, så det ved jeg ikke.. <_<

Men hold os endelig opdateret! :gp Og held og lykke..

Vestøv herfra! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal nok holde jer opdaterede :) lige pt står den bare på hidsige plukveer og lidt svage mens smerter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du talt med jdm?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ved jordemoder igår , og hun havde ikke så meget at tilføje , trods nu 3. dag med svag hovedpine , tæt lukket næse , lidt ondt i øjnene osv , kan det egentlig være tegn på noget fødsel ? eller bare nært stående sygdom ? :o og kan evt sygdom lade fødslen vente på sig ? årh nej dog bare tanken :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER