babyboy

mad til 6 måneders bebs?

4 indlæg i dette emne

Jah .. ville hører hvad jeres små på 6 måneder får at spise? .. Min søn begynder så småt at smage på havregrød og andet grød til 6 måneder .. han elsker det ... det andet grød de må få fra 4 måneder ska han ha mega meget af for at blive mæt, og så ska det være tykt ellers vil han ik ha det.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gøre rigtig meget for ikke, at give noget der er groft til vores pige før hun er omkring 8 måneder.. Jeg håber vi kan mætte hende til der :) Så her får hun stadig risgrød/hirsegrød, frugtmos, MME, kartoffel/gulerod/hvidkål/ærte mos...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamie får : Majsgrød med frugtmos (det er favoritten), Risgrød, hirsegrød......

Kartoffel/gulerod/ærte mos.

Jeg vil heller ikke begynde med noget groft endnu, da han får hvad han har behov for.

Han spiser en ordentlig portion grød her om formiddagen og det holder han sig mæt på meget længe.

Det eneste "nye" jeg snart vil begynde på, er at putte kød i hans mos om aftenen.

Bruger du købegrød eller laver du det selv ?

Jeg synes Jamie holder sig bedst mæt på det hjemmelavet grød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamie får : Majsgrød med frugtmos (det er favoritten), Risgrød, hirsegrød......

Kartoffel/gulerod/ærte mos.

Jeg vil heller ikke begynde med noget groft endnu, da han får hvad han har behov for.

Han spiser en ordentlig portion grød her om formiddagen og det holder han sig mæt på meget længe.

Det eneste "nye" jeg snart vil begynde på, er at putte kød i hans mos om aftenen.

Bruger du købegrød eller laver du det selv ?

Jeg synes Jamie holder sig bedst mest på det hjemmelavet grød.

Der er nemlig kæmpe stor forskel her også..

Den hjemmelavede hirsegrød som hun får om morgenen holder hende mæt rigtig længe, hvor Beauvais hirsegrød kun lige mætter hende en lille time <_< Vi bruger købegrød når vi er ude, men synes egentlig ikke den er ret god..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER