Beem

DU bestemmer om de skal have abort!

24 indlæg i dette emne

Ved ikke om jeg må linke ellers sletter jeg det gerne igen.

Faldt lige over dette link på en anden sideDu bestemmer om de skal have abort

Et par fra USA har lagt en off afslemning ud om hvorvidt de skal have det barn hun bære på og allerede har givet kælenavn- hun er 16 uger henne og afstemningen slutter få dage inden abortgrænsen...

-Hvem f***** gør sådan noget? Det må da være for at få 15 minutters berømmelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej føj da :blush

Vi andre kan da ikke beslutte ud fra et billede om de skal have børn eller ej?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej Nej Nej :boo

Hvor er det forfærdeligt og frastødende, jeg giver de dem som skriver de burde bortadoptere barnet ret, de fortjener slet ikke at blive forældre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg får en dårlig smag i munden af det. Men tror det handler om et mediestund og om at blive kendt, koste hvad koste vil....

er dybt rystet... Her sidder vi nogle, som ikke selv kan få børn, og så er andre så ligeglad med det barn, som de bærer i maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også af den holdning at de måske slet ikke burde få børn når man kan finde på sådan noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også af den holdning at de måske slet ikke burde få børn når man kan finde på sådan noget!

Det kan du have ret i ...

De burde skamme sig :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også af den holdning at de måske slet ikke burde få børn når man kan finde på sådan noget!

ja det var jeg også ved at skrive, men synes det var lidt for kontroversel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det var jeg også ved at skrive, men synes det var lidt for kontroversel

Det er måske også lidt groft sagt men tænker bare hvad blir det næste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:( :wacko :huh SYG verden vi lever i.......

ohh søde tænkte bla. på dig, da jeg læste det og blev så harm. Her render vi andre rundt og enten kæmper en kamp for at få børn, eller har helt opgivet (som jeg har) selv at få barn, og finder derfor en anden løsning... Og så er der nogle som er så ligeglad med det barn som de venter, at de vælger at bruge det som en måde at blive kendt på.... USMAGELIG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er måske også lidt groft sagt men tænker bare hvad blir det næste?

men vi er fuldstændig enige, de fortjener ikke et barn, og når de kan være så ligeglad med det, som de venter, at de bruger det til at blive kendte på. Så tror jeg ikke de kan tage vare på et barn, for i mine øjne opfører de sig som børn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis de kan lege sådan med en andet liv budre de ikke blive forældre. Hvad bliver det næste (hvis de vælger at få barnet) at de laver en afstemning om hvad barnet skal hedde osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink :blink :blink WTF!!!????

Kan ikke lige finde de rigtige ord!! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ohh søde tænkte bla. på dig, da jeg læste det og blev så harm. Her render vi andre rundt og enten kæmper en kamp for at få børn, eller har helt opgivet (som jeg har) selv at få barn, og finder derfor en anden løsning... Og så er der nogle som er så ligeglad med det barn som de venter, at de vælger at bruge det som en måde at blive kendt på.... USMAGELIG

Verden er bare pisse uretfærdig og fuld af sindsyge mennesker... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også af den holdning at de måske slet ikke burde få børn når man kan finde på sådan noget!

Enig

De skulle skamme sig :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker.... Men mon ikke det kan tænkes at det bare er et medie-stunt... Betalt af Tea Party-bevægelsen fx....

Det kunne ligne dem at bruge den slags ekstreme metoder....

Håber da hvert fald for guds skyld at det forholder sig sådan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev rigtig ked af det da jeg læste det. Jeg er imod abort (har ikke altid været) så derfor synes jeg de skal beholde barnet. Men jeg synes det er forfærdeligt at barnet skal have nogle forældre der ikke ville vælge det for enhver pris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker.... Men mon ikke det kan tænkes at det bare er et medie-stunt... Betalt af Tea Party-bevægelsen fx....

Det kunne ligne dem at bruge den slags ekstreme metoder....

Håber da hvert fald for guds skyld at det forholder sig sådan!

må indrømme, at den tanke har også strejfet mig, men så synes jeg jo netop, at den bevægelse er endnu mere syg en først antaget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en syg verden, vi lever i :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke tro i mit hoved at det er almindelige mennesker der gør sådan noget :blink :blink Det må være en reklame eller et firma der står bag..

Lidt ala hende danskeren der stod frem og søgte hendes søns far på youtube..

Og hvis det ikke er, jamen så ved jeg slet ikke hvad jeg skal skrive, er ret tom for ord..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke tro i mit hoved at det er almindelige mennesker der gør sådan noget :blink :blink Det må være en reklame eller et firma der står bag..

Lidt ala hende danskeren der stod frem og søgte hendes søns far på youtube..

Og hvis det ikke er, jamen så ved jeg slet ikke hvad jeg skal skrive, er ret tom for ord..

jamen jeg synes jo netop ikke, at det gør sagen bedre, hvis det er en reklame eller et firma...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen jeg synes jo netop ikke, at det gør sagen bedre, hvis det er en reklame eller et firma...

Nææ nej, du har helt ret.. Uanset om det er et firma eller nogle der blot ønsker lidt opmærksomhed er det jo helt enormt sygt :( :(

Men min tanke er at det kan være en reklame og hun nok slet ikke er gravid, men det er for at tiltrække opmærksomhed til firmaet.. Men det er sgu nok for naivt at tænke ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skræmmende hvis det er rigtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER