PiaJune

Har lige været til 2. lægebesøg

7 indlæg i dette emne

Jeg er lige kommet hjem fra 2. lægebesøg, og alt er godt med både mig og prinsen :loveshower

Jeg har lige skiftet læge, da min jeg har været virkelig skuffet over min tidligere læge ifm graviditeten - han glemte alle mulige undersøgelser og var helt uengageret. Så nu føler jeg mig noget mere tryg :rolleyes

Og prinsen er bestemt ikke på den lille side - han vokser godt og ligger i den øverste del af kurven, så det er jo dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor dejligt at det bare køre... Jeg skal først til andet lægebesøg d. 19 oktober,så der er lige lidt tid til endnu...

Men det er da dejligt han vokser som han skal den lille...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt at han bare vokser som han skal. Var det vha symfysemål de bestemte hans størrelse, eller mærker de rigtigt på maven til 2. lægebesøg? Synes det var en fornuftig beslutning at skifte læge, det er sq vigtig at der er tillid på det område.. Også især til når den lille kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt at han bare vokser som han skal. Var det vha symfysemål de bestemte hans størrelse, eller mærker de rigtigt på maven til 2. lægebesøg? Synes det var en fornuftig beslutning at skifte læge, det er sq vigtig at der er tillid på det område.. Også især til når den lille kommer

Min læge mærkede rigtigt på maven, men jeg ved ikke, om alle gør det... og det var også dejligt at høre hans hjerte :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende, det vil jeg glæde mig til. Skal afsted om 3 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre det gik godt og den lille vokser så fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt, at alt var som det skulle være :) Har også selv lige været afsted og hørte hjertelyd, det er så fantastisk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER