Barbamama

Et spørgsmål angående Zulus nye hypnoseprogram

20 indlæg i dette emne

Hvis du glæder dig helt vildt til Zulus nye hypnoseprogram "ARGH, det gjorde jeg bare ikke", så skal du IKKE læse videre...........!!!!

Men hvis ikke... (Kig længere ned)

Er det kun mig, der synes at ham der, der tror han bliver gravid + bliver forelsket i hjerter dame, er den samme mand, som der er med i reklamen for Carglass? Og er det så ikke et reeeeeeeeeeet tydeligt tegn på at det er fup og fiduser og skuespillere alle sammen? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har jeg ikke lagt mærke til, men syntes nu stadig det hele virker planlagt og ikke virkeligt. Herhjemme tror vi i hvert fald ikke på det.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set det, og er i øvrigt megaringe til at genkende folk fra reklamer.

Men du (vi.. ;) ) er i hvert fald ikke den eneste der tror det er skuespillere:

Zulu facebook

Se under videon med "Du nåede ikke castingen. Du nåede ikke castingen. Du nåede ikke castingen."

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke set det, og er i øvrigt megaringe til at genkende folk fra reklamer.

Men du (vi.. ;) ) er i hvert fald ikke den eneste der tror det er skuespillere:

Zulu facebook

Se under videon med "Du nåede ikke castingen. Du nåede ikke castingen. Du nåede ikke castingen."

Jeg har ikke facebook, hvad sker der? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke facebook, hvad sker der? :)

Ikke det helt spændende, bare at en person kommentarer at det er en skuespiller i en af videorne fra showet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke facebook, hvad sker der? :)

Har slet ikke noget med det her at gøre. men men men. Mette har du ikke facebook???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er fup og fiduser, så det er ikke et program vi kommer til at se herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke noget med det her at gøre. men men men. Mette har du ikke facebook???

Haha, nej jeg er en del af den hårde modstridende kerne ;)

Jeg ved, at der findes billeder af mig på facebook (fordi jeg har tilladt en veninde fra studiet at lægge bryllupsbilleder ud, så alle fra studiet nemt kunne se billeder fra brylluppet) men jeg har ikke en profil der, og har heller ikke tænkt mig at få det. :) Min mand, min far og min storebror er heller ikke på facebook :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, nej jeg er en del af den hårde modstridende kerne ;)

Jeg ved, at der findes billeder af mig på facebook (fordi jeg har tilladt en veninde fra studiet at lægge bryllupsbilleder ud, så alle fra studiet nemt kunne se billeder fra brylluppet) men jeg har ikke en profil der, og har heller ikke tænkt mig at få det. :) Min mand, min far og min storebror er heller ikke på facebook :)

Imponerende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imponerende :)

Haha! Ja, jeg møder ærlig talt også en del undren på det. Men jeg giiiiiiiiiiider det ikke. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke det helt spændende, bare at en person kommentarer at det er en skuespiller i en af videorne fra showet :)

Ej okay, så ryger hele pointen sgu da :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Ja, jeg møder ærlig talt også en del undren på det. Men jeg giiiiiiiiiiider det ikke. ;)

Det er også fair nok :) Jeg fik gang i det, da jeg var sygemeldt under graviditeten med Isaac :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun mig, der synes at ham der, der tror han bliver gravid + bliver forelsket i hjerter dame, er den samme mand, som der er med i reklamen for Carglass? Og er det så ikke et reeeeeeeeeeet tydeligt tegn på at det er fup og fiduser og skuespillere alle sammen? :rolleyes

Nu ved jeg ikke hvem af dem i reklamen for Carglass du mener - Men hvis det er manden som repræsentere Carglass, er han ikke skuespiller... Han arbejder faktisk ved Carglass -det er nemlig min kærestes fætter.. :rolleyes Men har ikke set noget om det hypnose noget, så ved ikke om det lige er ham du mener. Den anden deri er jo måske skuespiller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også fair nok :) Jeg fik gang i det, da jeg var sygemeldt under graviditeten med Isaac :)

Jeg synes bare det lugter af at skulle være tilgængelig for alle nårsomhelst :rolleyes

Altså... Mine venner og familie kan jo nemt og hurtigt få fat i mig allerede... Så det som facebook kan tilbyde (som jeg ser det) er:

1. At andre kan snage i mit liv uden at jeg selv er "med"

2. At jeg kan snage i andres liv

3. At dem, som jeg ikke er så tæt på (gamle klassekammerater, ekser, chef, kollegeer) får meget nemmere ved at få fat på mig

4. Øget pres på at holde mig opdateret alle mulige steder

Ellers tak :P :rolleyes

Ej, jeg kan godt forstå dem der har facebook, især hvis man f.eks. har venner i udlandet eller på anden måde sjældent ser, eller hvis man gerne vil dele en masse billeder med folk... Men jeg synes ikke at jeg har så meget at bruge den til. :)

+ Jeg har to "defekter" der gør at jeg ikke "egner" mig til facebook:

1. Jeg har ingen selvdisciplin overfor tidsrøvere (se bare hvor meget tid jeg bruger på BK :whistling :lovebk )

2. Jeg er ikke ret god til ikke at få fortalt alt for meget om mig selv alt for offentligt. Jeg er faktisk lidt i tvivl om jeg ville kunne "styre" at have facebook, og jeg orker ikke at jeg pludselig har afsløret alt muligt som det ikke lige er alle, der skal vide :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvem af dem i reklamen for Carglass du mener - Men hvis det er manden som repræsentere Carglass, er han ikke skuespiller... Han arbejder faktisk ved Carglass -det er nemlig min kærestes fætter.. :rolleyes Men har ikke set noget om det hypnose noget, så ved ikke om det lige er ham du mener. Den anden deri er jo måske skuespiller.

Nu tjekkede jeg lige linket.. Og det er min kærestes fætter :) Han er altså ikke skuespiller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvem af dem i reklamen for Carglass du mener - Men hvis det er manden som repræsentere Carglass, er han ikke skuespiller... Han arbejder faktisk ved Carglass -det er nemlig min kærestes fætter.. :rolleyes Men har ikke set noget om det hypnose noget, så ved ikke om det lige er ham du mener. Den anden deri er jo måske skuespiller.

Øh... Det ved jeg ikke... Jeg så bare en carglass reklame og tænkte straks "Det er sgi da ham fra Zulus nye hypnoseprogram!". Jeg tror at han er medarbejder i Carglass ifølge reklamen, men kan ikke huske det, for var kun lige obs på det til sidst, hvor man rigtig så hans ansigt...

Hmm, må lige holde øje ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tjekkede jeg lige linket.. Og det er min kærestes fætter :) Han er altså ikke skuespiller :)

Okay, der kan man bare se. :) Så er det måske ikke fup alligevel på zulu? Er nok bare mistroisk i forhold til om man kan bilde en mand ind at han er gravid. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, der kan man bare se. :) Så er det måske ikke fup alligevel på zulu? Er nok bare mistroisk i forhold til om man kan bilde en mand ind at han er gravid. :whistling

Altså min kæreste har ikke direkte kontakt med ham, men jeg er da også lidt mistroisk må jeg indrømme - det KAN jo stadigvæk godt være opsat!

Men det kunne da være min kæreste skulle kontakte ham ;) Har i hvert fald lige sendt linket til min svigerfar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du glæder dig helt vildt til Zulus nye hypnoseprogram "ARGH, det gjorde jeg bare ikke", så skal du IKKE læse videre...........!!!!

Men hvis ikke... (Kig længere ned)

Er det kun mig, der synes at ham der, der tror han bliver gravid + bliver forelsket i hjerter dame, er den samme mand, som der er med i reklamen for Carglass? Og er det så ikke et reeeeeeeeeeet tydeligt tegn på at det er fup og fiduser og skuespillere alle sammen? :rolleyes

Det har jeg ikke lagt mærke til, men jeg synes det er meget pudsigt, at det netop er ham, som både tror han kan kinesisk, tror han er gravid og er forelsket i dame...

Jeg tror også det er fusk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer heller ikke til at se det - jeg tror ganske enkelt ikke på det :) Jeg har været under hypnose engang for nogle år siden jeg jeg vidste og hørte alt der foregik om hovedet på mig, så jeg nægter at tro man kan hypnotiserer på den måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER