Banshee

Så fik jeg dagens grin..

8 indlæg i dette emne

Lige nu er jeg ved at dø af grin.. Sidder med snot over det hele, og skulle ringe og aftale en tid ved lægen.

Ringer op.. Telefonen blivet taget og der bliver sagt, uden at jeg overhovedet har sagt en lyd "Det er IKKE ved lægen.. De har 0709, jeg har 0707.."

Gad vide om jeg ikke er den eneste der har lavet den fejl..? :lolhit

Stakkels mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha ja stakkels mand - han må holde op med at tage telefonen mellem 8-9.

Det kender jeg godt.

Da jeg boede hjemme havde vi et telefon nr. som lå tæt op ad en krostue i området.

Der var mange underlige folk der ringede og skulle snakke med en, der åbenbart befandt sig på Cafe Rejen :lolhit (som ikke var en cafe men et gedigent værtshus)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe.. Da min mormor havde fastnet, blev hun tit ringet op af folk der ville bestille pizza :lolhit

Hun havde 6717, de havde 6919, så egentligt ikke fordi de lå vildt tæt op ad hinanden, men nok til folk alligevel, rimlig tit ringede forkert ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder til han havde prøvet det et par gange før :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha stakkels mand!!! :lolhit

Jeg havde en periode hvor jeg stort set hver aften blev ringet op af en ældre dame, der gerne ville snakke med sin søn. Viste sig at han havde 3377, hvor jeg har 7733. Det var egentlig meget skægt, bortset fra at den stakkels kone blev ret flov til sidst. :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores venner fik FCK gamle nummer og han er Brøndbyfan - de skiftede tilsidst nummer.

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha stakkels mand :)

Prøvede en gang at der var en der ringede til mig som så ville snakke med en mads, måtte jo pænt fortælle at det var forkert nummer.. Hun undskyldte mange gange og lagde på, der gik ikke 2 min så ringede hun igen, og måtte endnu en gang fortælle det var forkert nummer, det skete så 10 gange inden for en halv time.. Hahah var simpelthen flad af grin, og en smule irriteret til sidst hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så prøvet noget lidt andet og alligevel i samme boldgade:

Var på besøg hos mine forældre og telefonene ringede. Jeg tjekkede lige nr.viser inden jeg tog den og det var min brors nr. Så da jeg svarede og det var en gammel dames stemme, var jeg klar over at min bror ville lave telefonfis (gør vi engang imellem med mine forældre - det er så sjovt, for de hopper på den hver gang :D ). Nå, men jeg kører med på den. Stemmen i den anden ende lyder dog noget usikker på hvad dér foregår og derfor bliver jeg også en smule i tvivl. Så jeg spørger om det ikke er fra XXX (deres gade) og joh, det var det da, men "jeg tror at jeg måske har fået fårkert nr". Jeg finder endelig ud af, med MEGET røde kinder, at det er en noget ældre dame, der bor på samme gade som min bror, med næsten samme nr ( de 2 sidste nr var 17 og 19) ellers var de helt ens - HVAD ER ODDSENE FOR DET???? Og jeg havde kørt noget på hende. Nøøøj, hvor var jeg flov!! :oops :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER