fynboen

nu er jeg ikke i tvivl mere...

14 indlæg i dette emne

Vi kom ret sent i seng igår og da jeg lagde mig på sengen kunne jeg mærke sådan nogen små spark nede under navlen, 5 sekunder efter kom der et lille spark lidt længere nede og sådan skiftede det to gange :loveshower

Det var bare så dejligt endelig at mærke liv, når jeg har været så meget i tvivl om der var liv... Så kunne jeg sove trygt og godt og så bare glæde mig til tirsdag hvor den står på MD scanning...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:loveshower :loveshower :loveshower Det er den dejligste fornemmelse :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower Det er den dejligste fornemmelse :loveshower :loveshower

Ja det er simpelthen fantastisk... Bare at mærke de små bump man får i maven, det er bare dejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt, jeg sagde jo nok det ville komme når du mindst ventede det... Hvor dejligt at du nu kan se frem til MD i stedet for at være nervøs... Du kan godt glæde dig, det er en stor oplevelse :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt, jeg sagde jo nok det ville komme når du mindst ventede det... Hvor dejligt at du nu kan se frem til MD i stedet for at være nervøs... Du kan godt glæde dig, det er en stor oplevelse :-)

Ja og jeg var faktisk ikke engang fokuseret på at jeg skulle mærke liv...Var ved at falde i søvn da jeg mærkede det, men så var jeg jo lige nødt til at vente ind til den blev færdig, så jeg kunne nyde det så længe det varede...og så kunne jeg jo stolt fortælle kæresten det... og han blev også rigtig glad... :loveshower

Glæder mig også rigtig meget... Så kan vi godt tage ud og købe barnevogn inden vi skal til scanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi bestilte faktisk også samme dag som scanningen.. Det er altså stort at bestille barnevogn synes jeg :)

Dejligt så er næste milepæl når din kæreste også kan mærke det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi bestilte faktisk også samme dag som scanningen.. Det er altså stort at bestille barnevogn synes jeg :)

Dejligt så er næste milepæl når din kæreste også kan mærke det :)

Ja jeg glæder mig også rigtig meget til den skal bestilles..

Ja det tror jeg også han ser rigtig meget frem til... Bliver så stort...

hvornår kan de mærke det... Kan de allerede det nu eller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er også meget forskelligt.. tror min mand mærkede det første gang for 3 uger siden.. Men jeg mærkede også et tidligt, allerede i uge 15. Men når det er rigtige spark du kan mærke burde der ikke gå længe.. du må jo prøve at holde hånden på maven næste gang du mærker liv. Måske kan det mærkes svagt nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var sikker på det var liv jeg mærkede, da jeg var 19+6 og min mand mærkede hende første gang 21+0 og det var meget tydeligt, så han havde sikkert godt kunne mærke det før. Det handler jo også om heldig timing - at være der på det helt rigtige tidspunkt. Vigtigst af alt, så skal han sandsynligvis ikke vente længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var sikker på det var liv jeg mærkede, da jeg var 19+6 og min mand mærkede hende første gang 21+0 og det var meget tydeligt, så han havde sikkert godt kunne mærke det før. Det handler jo også om heldig timing - at være der på det helt rigtige tidspunkt. Vigtigst af alt, så skal han sandsynligvis ikke vente længe :)

Hehe... Det var sådan nogen små spark jeg mærkede... Jeg lagde også hånden på og kunne mærke det en lille smule på hånden...men det bliver selvfølgelig kraftigere...

Ej glæder mig så meget til han kan mærke det også...tror nemlig også det så går lidt mere op for ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iihhh hvor er det dejligt at høre :) Det er helt fantastisk at mærke den lille :)

Bare vent, der går ikke længe før manden også kan mærke det uden på maven. Og nu er det imorgen du skal scannes og se hvor stor guldklumpen er blevet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iihhh hvor er det dejligt at høre :) Det er helt fantastisk at mærke den lille :)

Bare vent, der går ikke længe før manden også kan mærke det uden på maven. Og nu er det imorgen du skal scannes og se hvor stor guldklumpen er blevet :)

Ja det er nemlig i morgen... bliver så dejligt... Glæder mig til at se det lille hjerte slå, de små arme og ben bevæge sig, se hvor stor den er blevet og så forhåbentligt få af vide om det bliver en lille prins eller prinsesse vi skal have... :loveshower

Kan slet ikke vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med scanningen idag.. glæder mig til en update

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med scanningen idag.. glæder mig til en update

Tak skal du have...glæder mig også til at lave en update..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER