Klitgaard1990

Forvirret, men glad...

30 indlæg i dette emne

Her til morgen prøvede jeg lige for sjov at tage en graviditetstest. Hvis jeg er gravid, er jeg kun 3+4 idag. Kontrolstregen var tydelig som den skal være, men jeg synes jeg kunne ane den anden streg. Ved ikke om det var måden jeg holdt den på, at man måske kunne ane den igennem det øverste lag. Prøvede at tage et billed, men der kunne man ikke se den. Så jeg må jo desværre vente et par dage endnu. Forventer først mens omkring d. 23... Kan bare slet ikke vente nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

åh ha ja, så kan man rigtig blive forvirret. ellers må du ned og invistere i en clearblue. der kan man ikke være i tvivl. For skærmen siger enten "gravid" eller "ikke gravid" ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker lidt om jeg bare ser noget der ikke er der. Må jo bare være tålmodig eller få manden til at købe en clearblue imorgen :) har ikke fortalt ham at jeg har taget testen idag, for jeg vil ikke sætte griller i hovedet på ham hvis der alligevel ikke er noget. Men jeg regner med at nævne det forsigtigt i eftermiddag/aften når han kommer hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvo spændende, håber der er gevinst! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber jeg også.. kunne være SÅ dejligt.. :)

vi krydser fingre.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor spændende :-)

Vi vil se billeder uanset om du mener den kan ses eller ej ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billedet kommer senere når jeg komme på computeren. :) Idag da jeg tørrede mig dernede kom der en kæmpe klat slim. Sådan rigtig tyk konsistens (sorry for detaljerne) hvad kan det så være? Tror nok jeg fik det samme ved Kira

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag da jeg tørrede mig dernede kom der en kæmpe klat slim. Sådan rigtig tyk konsistens (sorry for detaljerne) hvad kan det så være? Tror nok jeg fik det samme ved Kira

Mht sekret så læste jeg en ret detaljeret beskrivelse for nylig, tror det var på min-mave. Altså det seje klare elastiske æggehvide agtige er det frugtbare sekret omkring ægløsning; fra æl til mens har man typisk ikke så meget, hvis man er gravid kan man have noget mere lotion agtigt sekret. Hvis det er hvidt og fnugget/hytteost agtigt kan det være svamp og øh så er jeg løbet tør for ideer :D

Men håber det er tegn på noget godt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ligesom ÆL-slim. Men en større klat der havde en tykkere konsistens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik jeg lagt billedet ind.. hvad siger i?

post-2010-061942600 1316387874_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, umiddelbart er du jo gravid. Men når du ikke er længere kan den være falsk positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens se stregen :-)

Spændende at se når du kommer længere hen, men jeg er nu ret sikker på at den er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så fik jeg lagt billedet ind.. hvad siger i?

jeg kan ikke rigtig se stregen... men tænker lidt at det kan gå begge veje - synes at vi har set en del billeder, hvor der er en test med en meget svag teststreg på, hvor mens så ender med at dukke op alligevel, efterhånden... Men håber da, at den er der for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok den mindst tydelige streg jeg har set til dato... :P men den ER der! :)

Håber den bliver kraftigere næste gang du tester! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane en streg... krydser fingre for jer :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se stregen... krydser fingre for udviklingen går som den skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag var der ingenting. Så måske var der ikke noget alligevel. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er jeg da ked af at hører :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv :kram

Det kan ikke være fordi det stadig er tidligt, og den test du lige har taget bare ikke var så "god" som den første?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det ikke Meggers. Jeg må vente et par dage og så prøve igen (hvis jeg da kan holde ventetiden ud) så indtil videre tager vi det som det kommer. Vi skulle jo egentlig også først starte med projektet efter næste mens. Men man bliver alligevel ret skuffet selvom det ikke var meningen at det skulle være nu. De små rosiner kan man ikke regne med. De kommer når de selv vil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Endnu en negativ test her til morgen. Tror godt vi kan sige at jeg forventer at mens kommer denne gang. Er fuldstændig slået ud over at den ikke var der denne gang... Øv hvor ærgeligt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor surt :( Men du sagde jo også selv at det ville være vildt heldigt, hvis den var her denne gang. Så I må bare prøve igen og så håber vi at der er bid næste gang! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv, men bare rolig. Før du ved at det står du med en positiv test ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det håber vi da... gerne MEGET snart... så nu venter vi kun på at mens kommer, så vi kan komme igang når jeg er stoppet med at bløde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok kommer - op med humøret :)

Selvom det er svært, når man gerne vil have, at det sker lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER