MAMMA_LICIOUS

Total forvirret

10 indlæg i dette emne

Jeg havde egentlig test dag i dag.. men i lørdags da jeg sexede med min mand, blødte jeg efterfølgende, det stoppede dog med det samme og der var kun brunt udflåd efterfølgende , men tænkte at det var mens...!

Men der kom ikke mere.. mandag ved toiletbesøg kom der meget blod (da jeg pressede for at komme af med "you know" <_< )

Men det stoppede med det samme og igen kun efterfølgende brunt udflåd, som ved begyndende mens...men i dag er der stadig ingen rigtig mens.. bløder når jeg presser, men ellers ikke... kan slet ikke finde ud af hvad der sker..

Nogen der har prøvet noget lignende???????

Den forvirrede :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kommentar er kort. Har du ikke testet i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kommentar er kort. Har du ikke testet i dag?

Det tænkte jeg også. Har du taget en test?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har ingen teste.. køber med vilje ikke nogen før jeg mener det er nødvendigt.. da jeg ved jeg bare kommer til at teste helt vildt <_<

Men ku selvfølgelig godt bruge en nu :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes umiddelbart det lyder til at din mens er på vej :kram2 <_< Men tag da en test bare for at være sikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stod i samme situation i fredags/lørdag mht brunt udflåd. Mit blev aldrig til mere og stoppede søndag morgen.......stod med en positiv test i mandags

SE AT FÅ KØBT EN TEST :rolleyes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågnede i morges med meget store smerter i underlivet... og da jeg kom på toilet var der til min store overraskelse meget blod og en stor "klat" (altså noget fast og kød agtig... undskyld for de ulækre detaljer) på størrelse med en 5 krone.. ved selvfølgelig ikk hvad det var, men tænker at det måske ku henne og ha været "you know"

Hvad tror i?? nogen der har prøvet noget lignende??

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vågnede i morges med meget store smerter i underlivet... og da jeg kom på toilet var der til min store overraskelse meget blod og en stor "klat" (altså noget fast og kød agtig... undskyld for de ulækre detaljer) på størrelse med en 5 krone.. ved selvfølgelig ikk hvad det var, men tænker at det måske ku henne og ha været "you know"

Hvad tror i?? nogen der har prøvet noget lignende??

:help

En 5-krone er fosteret ikke på str. med når det er så "nyt". Eks. er det i uge 5+5 2,5 cm, så det lyder ikke sådan.. Medmindre du har været længere henne :unsure

Har du forsøgt at teste i dag? Hvis den bliver positiv, så skal du da omkring lægen synes jeg..

ØV at det tyder på mens er kommet :(

Kæmpe :kram

P.s. Da jeg troede jeg aborterede kom der også nogle store klumper på str. med et hindbær 2 gange, hvor jeg troede det var fosteret, men det viste det sig, at det ikke var. Lægerne troede det også udfra min forklaring, da jeg også synes det virkede sådan lidt "kødagtigt" med forskellige farver fra sort-mørkerød-rød-lyserød-hvidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke sikkert det var noget foster.. og med hensyn til str. var det fladet ud eftersom det har lagt i bindet.. så det er selvfølgelig svært at bedømme..

men det er helt sikkert positivt at mens er kommet, dog træls med alle de smerter.. :prik

Jeg har ikke taget test, da jeg jo blødte i morges, og derfor ikk tænkte det var nødvendigt at teste.. :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke sikkert det var noget foster.. og med hensyn til str. var det fladet ud eftersom det har lagt i bindet.. så det er selvfølgelig svært at bedømme..

men det er helt sikkert positivt at mens er kommet, dog træls med alle de smerter.. :prik

Jeg har ikke taget test, da jeg jo blødte i morges, og derfor ikk tænkte det var nødvendigt at teste.. :gal

Det er også MEGA forvirrende at tolke "hvad der nu end kommer ud af en" :blush

Men som du siger, så har man da noget at gå efter, når mens er kommet - men derfor måtte den gerne være udeblevet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER