lukaj

jeg har været lidt fraværende

7 indlæg i dette emne

MEN NU ER JEG BACK..

jeg har haft så meget om ørerne den sidste tid at jeg ikke rigtig har haft overskud til babyklar, og overvejede faktisk en periode at slette min profil da jeg ikke mener jeg bidrager med så meget herinde som jeg burde :( men nu er der kommet lidt ro på igen og jeg vil gi bk en chance mere for jeg har faktisk været rigtig glad for at være herinde, selvom jeg ikke er den der skriver mest.

noget af alt det der er sket er at jeg har fået nyt arbejde :yiepie jeg er ikke længere i legoland, men har fået job som personlig hjælper i døgnvagter og jeg er super duper glad for det, et helt igennem perfekt job for mig :yay

så er vi startet på kajs udredning på børnepsyk og de er nu gået væk fra diagnosen asperger og arbejder udfra at det "kun" er ADHD og OSD så det tegner indtil videre godt :) de vil dog også ha kajs tvilling udredt for ADHD da han har lidt af de samme problemer som kaj, bare i mindre grad og da de er enæggede er det meget sandsynligt at det gælder dem begge :(

elias på 3 år er også netop blevet henvist til PPR af børnehaven og hans støttepædagog, da han har problemer med koncentrationen og at kunne modtage beskeder og i det hele taget at holde sig i ro, så lige nu går jeg lidt og frygter at ha 3 drenge med ADHD hvordan skal jeg på nogen måde klare det?? :boo

det blev lidt længere end planlagt, og nu må jeg ind og putte børn men jeg har lovet mig selv ikke at køre mig selv ned og gå og banke mig selv i hovedet med skyld over drengenes problemer, selvom det nogengange kan være svært :( men det er rart stadig at ha et sted som her og få læsset lidt af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

sender dig en masse :kram :kram :kram :kram og alle kan have behov for pauser herinde fra, når den virkelige verden kræver ens tilstede værelse :D.

Skulle dine børn have ADHD, så vil jeg bare sige, at det ikke er verdens undergang, og slet ikke, når det bliver opdaget så tideligt, for med rette medicin, så kan de få rigtige gode liv og livsvilkår, som børn uden nogen diagnose. Jeg kender en, som har ADHD, hvilket først blev konstateret for sent, som har ført til dobbelt diagnoser som konsekvens derad. Men denne person lever og har et godt liv, og vi andre kan ikke mærke noget anderledes ved personen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Velkommen tilbage håber i får en masse hjælp til at klare dine børns problemer, så de kan få et normalt og godt liv som alle andre børn fortjener.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sikke meget du har om ørerne. Ikke noget at sige til at du trængte til en lille pause. Du kan nu godt være fraværende uden at slette profilen :) :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh du sødeste kvinde :kiss

Du har været SAVNET!!!!!! Er rigtig glad for du ikke har slettet din profil.. for vi kan da ikke undvære dig herinde...

TILLYKKE med det nye job... dejligt det bare er liiiige dig <3

Og rart de endelige er kommet i gang med at udredde Kaj... og som vi har snakket om før.. så er det jo bedre og får kortene på bordet og vide om der ER noget med de andre... så ved du jo hvor du/i står.. og HVORFOR feks de gør som de gør...

KNUS og KRAM herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Stort tillykke med idt nye arbejde :hurra

Dejligt at der sker noget i forhold til udredning :) Mht. om dine børn har ADHD vil jeg også bare sige, at hvis først børnene bliver diagnosticeret og bliver medicineret rigtigt, så vil medicinen hjælpe dem til at kunne være som børn, der ikke har ADHD, det at de bliver diagnosticeret med ADHD gør det jo ikke sværere at håndtere børnene :) Det skulle jo gerne blive en stor hjælp :) Min bonussøn har ADHD i svær grad og har været medicineret siden han var 6 år (han er 12 nu) han har været igennem en del år hvor man forsøgte sig frem i medinmængde (ritalin) og det har givet mange bølge gange for ham :( men da de fandt den ideelle mængde for ham for 1½ år siden kom han på depotmedicin - og når han får det, så mærker vi ikke forskel og ham og andre børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt, at du er tilbage - du har været savnet :kiss Du skal slet ikke tænke tanken, om at slette din profil :klap

Tillykke med det nye job, hvor skønt :glad

Dejligt at de kommet i gang med udredning af Kaj. Håber tingene kommer til at "gå hurtigt" så I ved, hvad I har at forholde jer til og kan komme videre derfra :kram2 Og det i forhold til alle jeres 3 skønne knægte :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER