Guest Juls_pige

Jeg aborterede

10 indlæg i dette emne

Hej Allesammen.

Jeg er helt ny på det her forum. Jeg fandt vej herind ved at søge nogle oplysninger om ufrivillig abort. Jeg er 99,9% sikker på at jeg abortede her i weekenden. Jeg var ikke klar over at jeg var gravid. Har prøvet at blive gravid i snart 10 år. Og havde et eller andet sted opgivet. Jeg har været igennem fertillitetsbehandling sammen med min x-mand. Vores forhold kunne ikke klare presset. Jeg har nu verdens sødeste kæreste, og vi vil så gerne have børn. Jeg har før haft uregelmæssige menstruationer, så jeg bed ikke nærmere mærke i at den udeblev. Men jeg har så åbenbart været gravid. Jeg startede med at bløde "normalt" for snart 14 dage siden, også i weekenden blev det bare så voldsomt at jeg aldrig har oplevet noget lignende. Selv de store nat-bind holdt ikke mere en 15-20 minutter.

Jeg er helt ødelagt. Jeg er dødtræt, og har mest lyst til at gemme mig langt væk under dynen. Mit humør svinger imellem at være bundulykkelig over til lidt mindre ulykkelig til sådan øv-agtig. Jeg kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal føle - jeg mener, jeg vidste jo ikke engang hvad jeg havde. Hvordan kan man være ked af noget man ikke vidste man havde? Jeg kan slet ikke overskue at jeg stadig har blødninger, men hvad valg har jeg? Jeg kan slet ikke finde ud af at være mig selv. Jeg har brændende ønsket mig et barn i så mange år, også mister jeg det inden jeg havde det. Jeg ringede i mandags og ville snakke med min læge, men her var der ingen medfølelse eller information at hente. Jeg har ellers været ret skræmt af at bløde så voldsomt.

Jeg ved ikke helt hvad jeg ved med det her. Måske bare komme af med en masse tanker, uden at skulle tackle det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder som noget ØV - ville bare :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv en hård omgang... Håber hurtigt du er ovenpå igen og måske er det et tegn på at du nu kan blive gravid...

Jeg sender lige et :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det træls for dig :kram2

Du kunne jo overveje, at få taget en blodprøve med 3 dages mellemrum, for at se om HCG falder som det skal. På den måde finder du også ud af, om du overhovedet har været gravid.

Måske det lyder som et mærkeligt forslag, men jeg har selv oplevet blødninger et par gange, som du beskriver - men uden at jeg har været gravid.

Og det lyder som om, at du er langt nede psykisk over det - og måske det vil hjælpe dig, hvis det nu viser sig, at du alligevel ikke har mistet "noget"?

Og skulle det vise sig, at du rent faktisk var gravid - så betyder det jo trods alt, at du KAN blive gravid, og det er jo positivt ... så kan man jo håbe, at du hurtigt bliver det igen. Det sker jo tit hurtigt efter en abort - som om kroppen er "tunet ind" på at skulle være gravid.

Bare et forslag :) - og held og lykke fremover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. De varmer. Jeg har haft ringet til lægen, men han sagde at man ikke gør mere ved det. Han sagde at man ikke kunne se om jeg rent faktisk har været gravid. Der var ingen hjælp at hente. Men jeg trøster mig også med, at hvis det var en abort, så KAN jeg jo blive gravid. Og det er jeg ret sikker på at det var. Når jeg stykker flere ting sammen fra den sidste måned, passer det hele sammen.

II dag er humøret da også lidt bedre. Solen skinner lige uden foran mit kontorvindue, det hjælper da lidt. Og fra i morgen har jeg en uges ferie sammen med min dejlige kæreste. Og vi skal bare slappe af, nyde livet og hinanden. :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Er ked at det, hvis du har aborteret - men du er komme til rette sted, der er altid støtte og opbakning at hente herinde :loveshower Har selv lige haft en MA (abort hvor fosteret bliver siddende i livmoderen, men det er død), hvor jeg godt nok vidste, at jeg var gravid.

Som andre har sagt, så kan lægen faktisk tjekket en BP også se, om du har spor af HcG i kroppen, det har de fulgt ved mig efterfølgende, for at sikre sig, at det faldt som det skullel. Hvis du har mod på det, så sig det til lægen, at h*n i det mindste kan tjekke det, så du kan få vished - det tager jo ikke mange minutter at tage den blodprøve.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som andre har sagt, så kan lægen faktisk tjekket en BP også se, om du har spor af HcG i kroppen, det har de fulgt ved mig efterfølgende, for at sikre sig, at det faldt som det skullel. Hvis du har mod på det, så sig det til lægen, at h*n i det mindste kan tjekke det, så du kan få vished - det tager jo ikke mange minutter at tage den blodprøve.

:kram

Præcis - det må da være rarere at vide, OM det var en abort eller "bare" en voldsom blødning.

Og HCG er et stykke tid om at forsvinde helt, så jeg tror nu godt, at man vil kunne se det i en blodprøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VElkomme til dette fantastiske forum..

Og kæmpe :kram :kram

Håber du kan få vished ved egen læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis - det må da være rarere at vide, OM det var en abort eller "bare" en voldsom blødning.

Og HCG er et stykke tid om at forsvinde helt, så jeg tror nu godt, at man vil kunne se det i en blodprøve.

NEMLIG :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde :kiss

Jeg har besluttet at jeg vil lægge det bag mig og se at komme videre. Så her til morgen lakerede jeg negle, barberede ben, satte hår og make up. Jeg har gået og lignet en hængt kat den sidste halvanden uge. Gider ikke være trist og ked af det mere.

Nu vil jeg nyde min ferie, sammen med min kæreste. Vi har begge fri en hel uge, så der bliver masser af tid til "baby-øvelser" :seng

Tak for alle jeres søde kommentarer. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER