CaMaSi

Fladjern

16 indlæg i dette emne

Kunne ikke lige finde et forum, som passer - så håber mit spørgsmål passer ind her :-)

Vil til at investere i et fladjern, så ville høre jer hvorfor et I vil anbefale?

Mærke og pris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

rigtig godt spørgsmål, jeg er med på en lytter, for overvejer også at invistere i et

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et helt alm rødt et fra OBH ganske udemærket til mit forbrug (dvs weekender, fester og andre særlig lejligheder) du kan regulere varmen og så tror jeg det koster ca 400,-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har et fra obh også sådan et rødt et, det er udenmærket og giver et flot resultat :) men jeg har også et remington (staves?) fra matas, det er også ret godt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte et syrt dyrt GHD glattejern.. og det er IKKE pengene værd.. et billigt til 4-500 kr er lige så godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte et syrt dyrt GHD glattejern.. og det er IKKE pengene værd.. et billigt til 4-500 kr er lige så godt :)

det er jo en information, som jeg synes er nice to know

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik sidste år et Straight & Curl fra OBH, som er super godt. Varmen kan reguleres (men jeg bruger det aldrig, det står altid på den højeste...) Det varmer hurtigt op, og er i det hele taget et rigtigt godt køb. Varmepladerne er ret store, så man kan glatte brede baner ad gangen, hvis det er det man vil.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke lige finde et forum, som passer - så håber mit spørgsmål passer ind her :-)

Vil til at investere i et fladjern, så ville høre jer hvorfor et I vil anbefale?

Mærke og pris.

Jeg har en sort fra OBH, jeg bruger den ikke særlig tit, kan jeg ikke har tid til det om morgen. Men skal vi i byen, så kan jeg godt finde på at bruge den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay nu kom jeg lige i tvivl hvilken slags jeg har. For der er noget der hedder et fladjern og så er der et glattejern. Er det det samme eller???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har GHD og der er ikke andet der virker for mit hår :)

syntes det er det bedste der findes, pris ca 1000 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har med mit laaange tykek hår været igennem en hel del

Og der er kun et number one - et GHD - det slår simpelthen de andre med mange meter

Det er simpelthen SÅ godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et fra Babyliss - det bruges dog ikke, da jeg er korthåret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et fra CHA CHA CHA (frisør salon) Det kan både bruges som flad og krøllejern.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay nu kom jeg lige i tvivl hvilken slags jeg har. For der er noget der hedder et fladjern og så er der et glattejern. Er det det samme eller???

Fladjern og glattejern tror jeg er det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fladjern og glattejern tror jeg er det samme.

Det tror jeg også, undre mig bare over det så hedder forskellige navne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hører det mest omtalt som glattejern. Det er i hvert tilfælde det jeg hører hos frisørerne.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER