Guest Englefryd

Uha dada

8 indlæg i dette emne

Uuuh jeg synes, det er så svært i de første uger her... :rolleyes

Jeg ved, at de første par uger er skelsættende - og nu synes jeg altså, at spire godt må blive hos os denne gang :7himmel

Skal til scanning om 14. dage.

Jeg har vist læst et sted, at ser man liv fra uge 8 (altså fra 7+) er det 97,7% af graviditeterne, som ender godt.

Så jeg håååååber selvfølgelig virkelig, at jeg ser et lille 97,7% lykke-blink på næste mandag!! :loveshower

Andre som er ved at hoppe helt ud af skindet af bekymring?! :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja de første uger er bare nervepirrende... Synes jeg lagde mærke til alle tegn kroppen sendte og overfortolkede... Jeg blev scannet i uge 7 og synes det gav mig lidt ro at se hjerteblink..Men generelt des længere tid man er gravid des mere rolig bliver man (eller jeg blev) og så kommer nervøsiteten igen omkring milepæle, scanninger osv. Ellers bliver også det at være gravid hverdag :loveshower

Held og lykke med din scanning og graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man spørge hvorfor i allerede skal til skanning? Jeg har ingengang været ved lægen endnu, det skal jeg først d. 26 september.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man spørge hvorfor i allerede skal til skanning? Jeg har ingengang været ved lægen endnu, det skal jeg først d. 26 september.

Dét må man :)

Jeg havde i foråret en MA i 14. uge - med et kompliceret behandlingsforløb.

Derfor har man valgt, jeg skal følges lidt tættere denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de første uger er bare nervepirrende... Synes jeg lagde mærke til alle tegn kroppen sendte og overfortolkede... Jeg blev scannet i uge 7 og synes det gav mig lidt ro at se hjerteblink..Men generelt des længere tid man er gravid des mere rolig bliver man (eller jeg blev) og så kommer nervøsiteten igen omkring milepæle, scanninger osv. Ellers bliver også det at være gravid hverdag :loveshower

Held og lykke med din scanning og graviditet

Hvor ér du sød. TAK! Jeg håber, jeg får det ligesom dig :7himmel

Sidst havde jeg dog en MA i 14. uge, så jeg ved jo godt, at selvom man har set hjerteblink, kan det stadig gå galt.

Men nu har jeg besluttet, at prøve ikke bekymre mig unødigt :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, synes også det er hårdt i disse uger. Men vi skal huske at tænke positivt, selvfølgelig er alt godt med bebsen og den bliver på sin plads til den er bagt færdig :)

Kender en der blev scannet i uge 7 og de så fine hjerte-blink.

:goodluck til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad også godt scannes men kun for at få lov at manden til at sige det til familie og venner før end uge 12 så :) Jeg egentlig ikke så nervøs.. Sikker på dette lille vidunder nok skal blive i mavsen de næste 8 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det godt, jeg er også drøn nervøs - av har jeg lige ondt for neden, er det min livmoder er det mens på vej osv osv osv..

Håber at bebs bliver i maven de næste 8 måneders tid, og ønsker dig alt mulig held og lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER